شهردار پایتخت ایران: خواهرخواندگی تهران و نجف آرزوی ما است

© Photo / IRNAعلیرضا زاکانی، شهردار تهران در دیدار با معاون استاندار نجف
علیرضا زاکانی، شهردار تهران در دیدار با معاون استاندار نجف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2021
اشتراک
شهردار تهران در دیدار با معاون استاندار نجف با اشاره به ارتباط قلبی و پیوستگی بین مردم ایران و عراق، گفت: خواهرخواندگی تهران و نجف آرزوی ما است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا ، علیرضا زاکانی در دیدار خود با هاتف عبدالامیر حبیب ماضی معاون استاندار نجف با بیان اینکه این میزبانی در تهران مایه مباهات است، گفت: شما برادران دینی خوب ما هستید و توفیق داریم که در خدمت شما باشیم.
وی افزود: بین ایران و عراق ارتباط قلبی و پیوستگی مبنایی وجود دارد و مهم است که از بُعد اعتقادی و سیاسی در نظام بین الملل، در خدمت شما باشیم.
دیدار پاپ  فرانسیس با آیت الله سیستانی در شهر نجف عراق  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2021
دیدار پاپ فرانسیس با آیت الله سیستانی در شهر نجف عراق
زاکانی با اشاره به آمادگی برای بالا بردن سطح همکاری ادامه داد: نجف و کربلا ۲ شهرعادی نیستند، بلکه در جبهه اعتقادی و بین المللی یک نماد هستند و ما نیز افتخار خدمت به شما را داریم.
وی با تاکید بر تعامل و انتقال تجربه های مدیریت ۲ شهر نجف و تهران، بیان کرد: با تشکیل گروه کار مشترکی بین تهران و نجف تمام مواردی که می توانیم در آن خدمت متقابل داشته باشیم احصا و راهکار متقابل آن نیز ارایه شود.
شهردار تهران افزود: در سر فصل هایی از جمله حوزه نظام آموزش، سخت افزار و نرم افزار می توان برنامه تعریف کرد و کار را با برنامه پیش برد.
زاکانی با بیان این که امضای قرارداد خواهرخواندگی بین تهران و نجف یک آرزو است، ادامه داد: در این اقدام هم نگاه افتخارآمیز دنیایی و هم نگاه عمیق آخرتی وجود دارد و با اعزام نماینده ای از سوی شهرداری تهران به نجف ابعاد کاری بین ۲ شهر ارزیابی می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала