العامری خواستار خروج بی قید و شرط نظامیان خارجی از عراق شد

© AP Photo / Karim Kadimنیروهای نظامی آمریکا
نیروهای نظامی آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
اشتراک
رهبر ائتلاف الفتح: کمیساریای انتخابات توانمندی برگزاری انتخابات را ندارد و عملکرد بدش باعث برهم خوردن شرایط صحنه سیاسی عراق شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "النشره"، دفتر هادی العامری، رهبر ائتلاف الفتح از دیدار وی با اریک شووالیه، سفیر فرانسه در بغداد خبر داد و اینکه در این دیدار العامری خواستار خروج بی قید و شرط نظامیان خارجی از عراق شده است.
در این دیدار ، موضوعاتی مختلفی از جمله پرونده انتخابات عراق و مسئله خروج نیروهای بیگانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سفیر فرانسه نیز در دیدار خود با هادی العامری، روابط دیپلماتیک کشورش و عراق و برخی دیگر از مسائل را مورد بحث و بررسی قرار داد.
بغداد به حضور نیروهای نظامی ترکیه در خاک عراق اعتراض کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2021
تاکید عراق بر عدم عادی سازی روابط با اسرائیل
العامری مبنی بر تقلب در انتخابات پارلمانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: " این اسناد و مدارک تسلیم دادگاه فدرال شده است و ما در انتظار حکم عادلانه این دادگاه هستیم، هرچند کمیساریای انتخابات به گفته العامری تاکید کرده که توانمندی برگزاری انتخابات را ندارد و عملکرد بدش باعث برهم خورد شرایط صحنه سیاسی عراق شده است.
نیروهای بیگانه می‌بایست تا پایان سال جاری میلادی و در چارچوب توافقی که دولت عراق داشته خاک این کشور را ترک کنند و دیگر کشورها نیز باید به امر متعهد باشند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала