میزان محبوبیت بایدن به پایین ترین سطح خود رسید

© REUTERS / Tom Brennerجو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.11.2021
اشتراک
بر اساس آخرین نظرسنجی از دانشگاه کوئینیپک، 36 درصد از آمریکایی ها فعالیت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را تایید می کنند. این به یک حداقل تاریخی جدید تبدیل شده است. رکورد قبلی در ماه اکتبر برقرار شده بود که 38 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی حمایت خود را از رئیس جمهور اعلام کردند.
به گزارش اسپوتنیک، 53 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی فعالیت های بایدن را تایید نمی کنند (1 درصد بیشتر از یک ماه قبل). آمریکایی‌ها به کار رئیس‌جمهور در چهار زمینه کمتر از دیگر زمینه ها امتیاز می‌دهند: اقتصاد (۳۴ درصد از فعالیت‌های جو بایدن حمایت کردند)، مبارزه با همه‌گیری کروناویروس کووید-۱۹ (۴۵ درصد)، سیاست خارجی (۳۳ درصد)، و مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی (41%).
پاسخ بایدن به المپیک پکن خبرنگاران را حیرت زده  کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.11.2021
پاسخ بایدن به المپیک پکن خبرنگاران را حیرت زده کرد
نیمی از پاسخ دهندگان (51 درصد) گفتند که رئیس جمهور آمریکا را صادق نمی دانند، 42 درصد نظر مخالف داشتند. 57٪ معتقدند که او ویژگی های رهبری خوبی ندارد و 37٪ با آنها موافق نیستند. 56 درصد متقاعد شده اند که دولت فعلی ایالات متحده به اندازه کافی شایستگی ندارد و 40 درصد برعکس فکر می کنند.
میزان محببویت بایدن به دلیل بحران مهاجرت در مرز جنوبی، شکست در افغانستان و وضعیت اقتصادی کاهش یافته است . آخرین نظرسنجی نشان داد که بخشی از شهروندان آمریکا که تا حد امکان از سیاست دور هستند و خود را حامی دموکرات‌ها یا جمهوری‌خواهان نمی‌دانند، بیشترین انتقادات را نسبت به رئیس‌جمهور آمریکا دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала