آتشباری گسترده پدافند هوایی در جریان رزمایش ارتش روسیه + ویدئو

© Sputnik / Andrey Aleksandrov /  مراجعه به بانک تصاویر آتشباری گسترده پدافند هوایی در جریان رزمایش ارتش روسیه + ویدئو
آتشباری گسترده پدافند هوایی در جریان رزمایش ارتش روسیه + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.10.2021
اشتراک
وزارت دفاع فدراسیون روسیه ویدئوی آتشباری گسترده یگان های پدافند هوایی در پایگاه آموزشی کاپوستین یار در استان آستاراخان منتشر کرد که طی آن بیش از 40 هدف هوایی متعلق به دشمن فرضی سرنگون شد.
به گزارش اسپوتنیک، این ویدئو پرتاب موشک های ضد هوایی از سامانه های موشکی ضد هوایی "بوم ام ـ 3" (Bum-M3) و "تورـ ام 2" ( Tor-M2) و همچنین سامانه های ضد هوایی "اس 300 وی 4"  (S-300V4) را نشان می دهد. از جمله  رگبار موشکی از سامانه های مختلف و  انهدام همزمان دو هدف هوایی نشان داده شده است.
طی این رزمایش فعالیت یک سیستم دفاع هوایی چند لایه ای برای مقابله با استفاده گسترده از سلاح های تهاجمی هوافضا تمرین شد. در طول این تمرین، افراد پدافند هوایی روسیه  از جمله برای دفع حمله مشترک توسط هواپیماهای سرنشین دار و بدون سرنشین یک دشمن شبیه سازی شده آموزش دیدند.
همچنین یگان‌های موشکی ضدهوایی مناطق نظامی جنوب، غرب و شرق روسیه حملات گسترده موشک‌های بالستیک، موشک‌های کروز در حال پرواز در ارتفاع 8-10 متری، نیروی هوایی و همچنین حمله گروهی از پهپادهای دشمن فرضی را دفع کردند.
در جریان مانورها در  میدان آموزشی کاپوستین یار، توپچی های ضد هوایی در مجموع بیش از 40 هدف هوایی و گروهی را در ارتفاع 7 متری تا 35 کیلومتری منهدم کردند و این در حالی بود که پرتاب موشک ها از مسافت 3 تا 50 کیلومتری انجام شد. در این رزمایش تمامی اهداف تعیین شده مورد شلیک قرار گرفته و منهدم شدند.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала