تکذیب شایعات به سبک مجری برنامه خندوانه +ویدئو

© Photo / IRNAرامبد جوان، بازیگر ایرانی
رامبد جوان، بازیگر ایرانی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2021
اشتراک
رامبد جوان در صفحه شخصی خود صحبت‌های برخی از منتقدانش را تکذیب می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از رامبد جوان، مجری و برنامه ساز خندوانه، در میان کاربران دست به دست می‌شود که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ویدئو رامبد جوان بصورت لایو و زنده در میان دنبال‌‌کنندگان صفحه اینستاگرام خود حاضر شده و از حال خوب دخترکوچکش نوردخت و همسرش نگار جواهریان خبر داد و بیان کرد که همه چیز مرتب است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от BiAnten1📡 (@bianten1)

او در مورد سوالات مکرر کاربران در مورد محل زندگی خود توضیح داد که در حال حاضر کانادا نیست و ایران زندگی می‌کند. وی همچنین عنوان کرد که هیج جای دیگری غیر از ایران زندگی نکرده و نمی‌کند و پاسپورت هیچ کشور دیگری را نیز ندارد. او در انتها به پیراهن خود اشاره کرد و با خنده گفت که این پیراهن نیز در ایران دوخته شده است. فالورهای رامید جوان به عینک جدید بالای سر او نیز اشره کرده و آن را زیبا عنوان کردند. 
وی نیز نسبت به توجه دیگران در مورد عینکی که بالای سر خود گذاشته بود، با روی خوش واکنش نشان داد.
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от | سينما گرام | (@cinema_gram_)

گروهی از کاربران عنوان کردند که بر اساس قوانین جدید مهاجرت به کشور کانادا، با به‌ دنیا آمدن فرزند خود در کانادا، دیگر نمی‌توان از آن کشور مجوز اقامت دائمی را دریافت کرد. بنابراین آنان از این منظر صداقت رامبد جوان را تایید کردند

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

تعدادی از کاربران معتقدند که حرف های رامبد جوان قانع کننده بوده است در حالی که تعدادی دیگر او را به دروغ‌گویی متهم کردند. جمعی از کاربران به سوابق درخشان این مجری و برنامه‌ساز در رادیو و تلویزیون اشاره کردند و وی را لایق بهترین‌ها دانسته‌اند و برای خانواده‌اش بهترین‌ها را آرزو کردند. گروهی نیز معتقدند که زندگی شخصی هنرمندان تنها به خود آنان مربوط است و کنجکاوی مردم را در این زمینه جایز نمی دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала