ناگفته‌های برنامه‌ساز خندوانه در پاسخ به سوالات میهمان این برنامه +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رامبد جوان، بازیگر
رامبد جوان، بازیگر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
اشتراک
انگیزه رامبد جوان برای ادامه دادن خندوانه چیست؟

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از برنامه خندوانه که در آن بهاره افشاری میهمان رامبد جوان بوده است انتشار یافته که با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حاشیه پرداز (@hashiyeh_pardaz)

در قسمتی از این گفت‌وگو، بهاره افشاری از رامبد جوان درباره انگیزه ادامه دادن خندوانه می‌پرسد که رامبد جوان پاسخ داد که «چندین نکته وجود دارد؛ من چند فصل خندوانه را ساختم و مردم همیشه وقتی من را می‌بینند، سراغ خندوانه را می‌گیرند.»

وی در ادامه گفت: «من جملاتی از مردم شنیدم که خیلی عجیب بود. حرف‌هایی که ناخودآگاه یا خودآگاه برایم ایجاد مسئولیت می‌کند. مثلا یک خانم ۸۰ ساله می‌گفت که همسرش چند سالی است فوت کرده و بچه‌هایش خارج از ایران زندگی می‌کنند و او تمام لذتش این بود که شب خندوانه را ببیند. او می‌گفت حتی با بچه‌هایم درباره صحبت‌های جناب خان و مهمانان حرف می‌زنم.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от 💢 پیج هواداری خندوانه 💢 (@khandevaneh_nasim_tv)

جوان درباره خندوانه و همکارانش افزود: «وقتی شما یک برندی را می‌سازید و مجموعه را به کمک همکاران سر و سامان می‌دهید، رها کردن آن کار سختی است. تعداد قابل توجهی از همکاران در خندوانه کار می‌کنند و اگر خندوانه ساخته نشود، آن‌ها کمتر کار می‌کنند. آن‌ها هم من را تشویق می‌کنند تا خندوانه ساخته شود. بیش از ۱۵۰ نفر مشغول به ساخت این برنامه‌اند.»
مجری برنامه خندوانه به چیزهای عجیبی که در خندوانه تجربه کرده و یاد گرفته اشاره کرد و بیان کرد: «هر کاری که دلش می‌خواسته به عنوان برنامه‌ساز انجام داده است.» او برنامه خندوانه را قدرتمند دانست که با آن می‌توان کارهای بزرگ اجتماعی انجام داد. در این برنامه کمپین‌های خوبی را شاهد بودیم که مردم حمایت کردند. او در پایان گفته که برنامه خندوانه در معمولی‌ترین شب‌ها، ۳۰ میلیون بیننده داشته است و در رکوردهایشان ۶۰ میلیون بیننده ثبت شده است. کجا می‌توان این عددها را به دست آورد؛ فقط در تلویزیون است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от وحید خانی- همیارتناسب (@vahidkhani_health)

تعدادی از کاربران از رامبد جوان بخاطر تولید برنامه خندوانه تشکر کردند و تعدادی دیگر او را به گرفتن پول‌های کلان و بردن آنها خارج از ایران متهم کردند. گروهی دیگر از کاربران به هنرنمایی رامبد جوان در طی سال‌های دراز اشاره کردند و او را کارگردان و هنرمندی توانا خواندند. عدهای دیگر او را به دورویی و ریاکاری متهم کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала