- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله ارتش روسیه به انبارهای مهمات در استان خارکف

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر حمله ارتش روسیه به انبارهای مهمات در استان خارکف
حمله ارتش روسیه به انبارهای مهمات در استان خارکف  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2024
اشتراک
سرگئی لبدف، هماهنگ کننده سازمان مخفی شهر نیکولایف با استناد به همکارانش اطلاع داد، نیروهای مسلح روسیه به انبارهای مهمات در شهر چوگوف در استان خارکف حمله کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: "در ساعت 11:40، دو انفجار در شهر چوگوف در حومه خارکف شنیده شد، بر اساس گزارش های مقاومت، انفجارها در راستای انبارهایی بود که کامیون ها در طول هفته در حال تخلیه در آنجا بودند".
لبدف تصریح کرد، انفجارها به حدی قوی بودند که حتی ساکنان منطقه اسلوبودسکی خارکف، که در 20 کیلومتری چوگوف قرار دارد، صداهای شدیدی را گزارش کردند.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شویگو:ارتش روسیه از ابتدای امسال، کنترل 547 کیلومترمربع از قلمرو مناطق جدید را به دست گرفته
رهبر سازمان زیرزمینی همچنین افزود که بر اساس برخی اطلاعات، انبارهایی که نیروهای مسلح اوکراین در آن مهمات انباشته می کنند، در کنار پایگاه آموزش پرواز در شهر چوگوف قرار دارد.
در پاسخ به حملات نیروهای مسلح اوکراین به اهداف غیرنظامی، نیروهای روسی مرتباً حملات هدفمندی را به اهداف نظامی و زیرساخت های اوکراین : تأسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات انجام می دهند.
ضمناً دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه بارها تاکید کرده است که ارتش روسیه به ساختمان های مسکونی و مؤسسات اجتماعی حمله نمی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала