هدیه هوادار فوتبال روسیه به بلاگر انگلیسی+ویدئو

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر جام جهانی 2018 روسیه
جام جهانی 2018 روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هوادار فوتبال از روسیه چطور بلاگر انگلیس را شگفت زده کرد؟

به گزارش اسپوتنیک، تئو اوگدن، بلاگر 17 ساله انگلیسی در شبکه اینترنت در زمان بازی های جام جهانی در سوچی روسیه مشهور شد.

این پسر جوان همراه پدرش به روسیه سفر کرده بود و در باره سفر خود به روسیه در زمان مسابقات جام جهانی فیلم گرفت و آن ها را در وبلاگ خود به اشتراک گذاشت. تئو مسابقات تیم انگلیس را تماشا کرد و در باره روسیه برای کاربران وبلاگ خود تعریف کرد. محبوب ترین فیلم های ویدئویی او در باره از بین بردن افسانه های ناخوشایندی بود که رسانه های بریتانیا در باره روسیه — کشور میزبان جام جهانی2018- بهم بافته بودند.

تئو تعریف کرده بود که بارها او را با ماشین به مقصد رسانده بودند بدون آنکه پولی از او بگیرند و همه از گفتگو با او خوشحال بودند. تئو شیفته غذاهای روسی — سوپ های روسی، پلمنی، کتلت با سیب زمینی و… شده بود.

مرد جوان فقط از پرداخت پول اضافی برای انتخاب جا در هواپیما ابراز نارضایتی کرده بود. او و پدرش از سفر به روسیه خیلی راضی بودند. تئو از بلاگرهای دیگر خواست فیلم های ویدئویی خود را به اشتراک بگذارند تا به همه نشان بدهند که: روس ها انگلیس را دوست دارند و انگلیسی ها از روسیه خوششان می آید و هیچگونه جنگ سردی بین این دو کشور وجود ندارد.

تئو یادآور شد که رسانه های بریتانیا از  فقدان مهماننوازی روس ها زیاد حرف زدند اما واقعیت چیز دیگری است: یکی از هواداران فوتبال از روسیه بلیطی را که خودش 29 هزار روبل برای خرید آن پرداخته بود به من هدیه کرد. می دانید چرا؟ او از آنچه من درباره روسیه تعریف می کنم خوشش می آید. این چیزی است که هرگز فراموش نخواهد شد!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала