روسیه مرا شگفت زده کرد+ویدئو

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بازی ایسلند و آرژانتین
بازی ایسلند و آرژانتین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دروازه بان ایسلندی از فیلم های روسی و پنالتی مسی تعریف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، هانس هالدورسون دروازه بان 34 ساله ایسلندی که تا چندی پیش به عنوان کارگردان سینما معروف بود. در آستانه بازی سرنوشت ساز از ادغام فوتبال و سینما تعریف کرد.

هانس هالدورسون دروازه بان ایسلندی توانست پنالتی لئونل مسی را مهار کند. او پس از هر بازی دستکش هایش را در می آورد تا دوربین ویدئویی را دوباره نصب کرد.

قبل از آغاز مسابقات جام جهانی هموطنان هالدورسون فیلم ویدئویی زیبایی را منتشر کردند که در آن با اجرای ترانه جاویدان روسی «کالینکا» از کشور میزبان و مهماننوازی شهروندان روسیه سپاسگزاری می کنند.

هالدورسون در باره روسیه و هواداران فوتبال در روسیه گفت:«روسیه مرا شگفت زده کرد. روسیه کشور فوق العاده شادی است. تیم ما در اینجا احساس راحتی می کند و من مطمئن هستم که هواداران ما نیز راحت هستند».

هالدورسون در مورد مهار کردن پنالتی مسی گفت که پس از آن تبریکات زیادی دریافت کرد ولی معتقد است که شاید باعث تغییر حرفه او بشود و یا شاید هیچگونه تغییری رخ ندهد. ولی حتما بارها در باره مهار کردن پنالتی مسی از او سوال خواهند کرد.

او به عنوان کارگردان سینما از عدم آشنایی با رشته سینمای روسیه ابراز تأسف کرد ولی گفت حالا پس از دیدن روسیه حتما این خلاء را پر خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала