هواداران انگلیسی: جام جهانی روسیه یکی از بهترین جام های جهانی

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران انگلیسی: جام جهانی روسیه یکی از بهترین جام های جهانی
هواداران انگلیسی: جام جهانی روسیه یکی از بهترین جام های جهانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هواداران و فوتبالدوستان بریتانیایی ضمن عالی خواندن جایگاه های پخش زنده مسابقات (fan zone)، اشاره کردند که از مهمانوازی روس ها لذت می برند.

به گزارش اسپوتنیک، گروهی از هواداران تیم ملی فوتبال انگلستان که برای مسابقه انگلیس و پاناما به شهر نیژنی نوگراد سفر کرده اند، جام جهانی 2018 روسیه را یکی از بهترین جام های جهانی خواندند.
استیو یکی از هواداران انگلیسی گفت: این جام جهانی یکی از بهترین جام های جهانی است که می خواستم در آن حضور داشته باشیم وی همچنینی اشاره کرده که فن زون در نظر گرفته شده برای هواداران فوتبال بی نظیر است.
جان یکی دیگر از هواداران انگلیسی گفت که این کشور روسیه عالی است، مکان های دیدنی بسیاری دارد و همه جا زیبا و تمیز است وی ادامه داد که ما از مهمان نوازی مردم روسیه لذت می‌بریم.
این گروه هواداران انگلسی درباره گروهی از هواداران که نخواستند برای دیدن و تشویق تیم ملی کشور شان از انگلستان به روسیه سفر کنند، گفته اند که در این کشور هیچ مشکلی از سوی شهروندان روس برای ما پیش نیامده و بر عکس رفتار بسیار دوستانه ای دارند.
شایان ذکر است که فردا از ساعت 15:00 به وقت مسکو تیم ملی فوتبال انگلستان در برابر تیم ملی فوتبال پاناما در شهر نیژنی نووگورود قرار می گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала