شورای اروپا: روسیه میزبان "فوق العاده" جام جهانی بود

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر شورای اروپا: روسیه میزبان "فوق العاده" جام جهانی بود
شورای اروپا: روسیه میزبان فوق العاده جام جهانی بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات کشورها و سازمان های بین المللی، پیام های تبریک خود را بابت برگزاری فوق العاده جام جهانی 2018 به روسیه اعلام داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، شورای اروپا از روسیه برای برگزاری "جام جهانی فوق العاده فوتبال" تشکر می کند. پیام تبریک این سازمان، توسط نماینده دبیر کل سازمان، دانیل هولتگن، در توییتر خود اعلام کرد.

وی همچنین به فرانسه بابت پیروزی در جام جهانی 2018 تبریک گفت.

نماینده شورای اروپا در پیام خود نوشت: "اجازه دهید روح ورزش ادامه پیدا کند".

از سوی دیگر ترامپ در توئیتر خود نوشت: "من به تیم ملی فرانسه، به خاطر نشان دادن یک فوتبال باور نکردنی و بابت پیروزی در جام جهانی تبریک می گویم. از سوی دیگر از رئیس جمهور پوتین و روسیه برای برگزاری یک جام جهانی واقعا با شکوه تبریک می گویم".

گفتنی است، در دیدار نهایی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، دو تیم کرواسی و فرانسه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفتند. این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به نفع فرانسه به پایان رسید. این تیم کاپ قهرمانی مسابقات را با خود به خانه می برد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ با پیروزی تیم ملی فرانسه بر کروواسی به پایان رسید.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала