سیرک رونالدو : از کم خوابی تا خراب کردن پنالتی

© Sputnik / Nina Zotina /  مراجعه به بانک تصاویر سیرک رونالدو : از کم خوابی تا خراب کردن پنالتی
سیرک رونالدو : از کم خوابی تا خراب کردن پنالتی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کریستیانو خوب نخوابیده بود.

به گزارش اسپوتنیک ، مقصر هواداران ایرانی بودند که شب قبل از بازی در مقابل هتل تیم ملی پرتغال به تشویق تیم ملی خود پرداختند و اجازه ندادند که رونالدو بخوابد. او حتی کنار پنجره آمد و از مردم با اشاره خواست که آرام باشند.
اما شاید این وحشت و ترس اصلی هواداران تیم پرتغال قبل از بازی با ایران نبود. پرتغال که در مقابل مراکش به خوبی بازی کرده و پیروز میدان بود، در بازی با ایران مثل قبل ظاهر نشد. شاید به خاطر بی خوابی رونالدو بود که نتوانست مثل قبل موثر باشد. عصبی بود و حتی ضربه پنالتی اش در دستان دروازه بان ایران جا گرفت.
تیم پرتغال در بازی با ایران هدفمند تر و بهتر از قبل بود. اگرچه در نیمه اول تیم پرتغال خیلی سعی کرد که گل را وارد دروازه ایران کند ، تیم ملی ایران با دفاع خوب خود هربار این هدف را برایشان دشوار تر می کرد.
امید و شور بازیکنان ایران به پرتغال اجازه مانور نداد. حتی کریستیانو رونالدو را به حدی عصبی کرد که چیزی نمانده بود کارت قرمز بگیرد.
90 دقیقه بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید و پرتغال به عنوان تیم اول گروه به دور بعد راه یافت. اگر طارمی در آخرین دقیقه ی بازی ضربه اش وارد دروازه می شد ، پرتغال و رونالدو باید با جام جهانی خداحافظی کرده و به خانه برمی گشتند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала