ایرانی ها در انتظار بازی تاریخی ایران – پرتغال

© Sputnik / Alexey Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر ایرانی ها در انتظار بازی تاریخی ایران – پرتغال
ایرانی ها در انتظار بازی تاریخی ایران – پرتغال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در این روزهای گرانی، ایرانیان چشم انتظار پیروزی تیم ملی خود هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه های اجتماعی، کاربران شبکه اجتماعی در ایران با وجود یک پیروزی در مقابل مراکش و یک شکست نه چندان عادلانه در برابر اسپانیا چشم صعود به مرحله بعد دارند.

کلاغنوز در این خصوص می نویسد: " بخاطر حساسیت های جام جهانی رو پشت بوم هر خانه دوتا دوتا آنتن زدن یکی برای محکم کاری که خدای نکرده خراب نشه. فوتبال تنها ورزشی هست که صدها و هزاران بلوچ متحد و یک صدا کنار هم مینشاند هرچند تلوزیون ها ۱۴اینچ هستند اما دل هاشون ۵۵اینج فول اچ دی. خدا کنه بازی ایران پرتغال پخش بشه".

از سوی دیگر، در بازی گذشته ایران، خانواده های ایرانی اجازه حضور در ورزشگاه را داشتند که در بازی فردا شب این اجازه بار دیگر داده می شود.

در این خصوص در شبکه های اجتماعی این خبر پخش شده است: رضایی، معاون فرماندار تهران: بازی ایران و پرتغال در ورزشگاه آزادی با حضور خانواده‌ها پخش می‌شود. مقرر شده با ایجاد جایگاه خانوادگی، خانواده‌ها از مراجعان مجرد جداسازی شوند

کاوه مشکات نیز از شوق طرفداران ایرانی برای پیروزی در سارانسک در مقابل اسپانیا می گوید: " هواپیما در فرودگاه سارانسک به زمین نشست، طرفداران ایران از همین الان خود برای بازی فردا گرم می‌کنند، هواداران پرتغال هم که در اقلیت هستند سعی می‌کنند فعلا چیزی نگویند".

​هواپیما در فرودگاه سارانسک به زمین نشست، طرفداران #ایران از همین الان خود برای بازی فردا گرم می‌کنند، هواداران #پرتغال هم که در اقلیت هستند سعی می‌کنند فعلا چیزی نگویند. #جام_جهانی_روسیه_2018 pic.twitter.com/KTkZMAlMDT

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ در حال برگزاری است که تیم ملی فوتبال ایران در مرحله اول در سه دیدار خود در شهرهای سن پترزبورگ، کازان و سارانسک به مصاف رقیبان خود می رود. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала