حضور پلیس ایران همزمان با مسابقات جام جهانی در روسیه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر حضور نیروهای پلیس ایران همزمان با مسابقات جام جهانی در روسیه
حضور نیروهای پلیس ایران همزمان با مسابقات جام جهانی در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اعزام 5 نیروی پلیس به کشور روسیه همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار هادی شیرزاد با اشاره به برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال 2018 روسیه و سفر تعدادی از اتباع ایران به محل برگزاری این مسابقات اظهار کرد: با توجه به لزوم مشارکت نمایندگان پلیس بین الملل کشورهای حاضر در این مسابقات برای تأمین امنیت و تبادل تجربیات پلیسی، 5 تن از مأموران پلیس بین الملل ایران به کشور روسیه اعزام شدند.

رئیس پلیس بین الملل ایران افزود: همکاران ما قبل از آغاز مسابقات عازم روسیه شدند و در طول زمان برگزاری مسابقات نیز در این کشور حاضر خواهند بود.

وی با بیان اینکه نیروهای اعزامی پلیس بین الملل ایران به کشور روسیه تسلط کامل به موضوعات پلیسی، انتظامی و همچنین زبان انگلیسی دارند گفت: تمام ایرانیانی که برای دیدن رقابت‌های جام جهانی فوتبال عازم کشور روسیه شده‌اند می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه اتفاق از جمله مشکل بلیط یا سرقت اموال و قرار گرفتن در شرایط اضطراری، با نمایندگان پلیس بین الملل کشورمان که در روسیه مستقر هستند تماس بگیرند تا پیگیری‌های بعدی با مشاوره و کمک آن‌ها انجام شود.

بر اساس هماهنگی‌های ازقبل انجام‌شده، شماره تلفن‌های 0079990117857 ــ 0079990116951 در اختیار تیم اعزامی پلیس ایران در روسیه است که اتباع ایرانی حاضر در روسیه می‌توانند درصورت بروز هرگونه مشکل انتظامی، امنیتی یا به‌منظور راهنمایی و مشاوره، با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала