واکنش جالب فیفا به طرفدار ایرانی + عکس

© AP Photo / Vahid Salemiواکنش جالب فیفا به طرفدار ایرانی + عکس
واکنش جالب فیفا به طرفدار ایرانی + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک ایرانی که با بنر خود در بازی ایران اسپانیا معروف شده بود، جواب خود را از فیفا گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران در بازی در مقابل اسپانیا (0 — 1) بنر جالبی را با خود به ورزشگاه کازان آرنا داشت: «اگر چه ما بازیکن بزرگی مثل اینیستا یا رونالدو نداریم، اما ما یک قلب بزرگ و یک رویای بزرگ‌تر داریم".
پس از پایان دیدار ایران و اسپانیا و پیروزی تیم اسپانیا، توئیتر فدراسیون جهانی فوتبال به این عکس واکنش نشان داد و گفت: "رویا هنوز زنده است".
گفتنی است، ایران در بازی بعدی خود به مصاف پرتغال می رود که بسیار سرنوشت ساز است. در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش با نتیچه یک بر صفر پیروز شد. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی کرد و در جریان یک نبرد قهرمانانه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در تاریخ 25 ژوئن، بازی سوم ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.
حالا تیم اسپانیا با چهار امتیاز بدست آورده به صورت مشترک با پرتغال که در روز چهارشنبه با نتیجه یک بر صفر مراکش را شکست داد،در جایگاه اول گروه B قرار می گیرد.
تیم ایران با سه امتیاز، در جایگاه سوم و تیم مراكش که بدون امتیاز مانده ، شانس بالا رفتن از گروه را از دست داده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала