دلیل اشک ریختن ستاره تیم ملی فوتبال ایران

© Sputnik / Maxim Bogodvid  /  مراجعه به بانک تصاویر دلیل اشک ریختن ستاره تیم ملی فوتبال ایران
دلیل اشک ریختن ستاره تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار آزمون در واکنش به این موضوع که چرا بعد از بازی ایران با اسپانیا اشک می ریخت در حالی که همه از نتیجه بازی راضی بودند، خاطر نشان کرد: من خیلی گله دارم. آنها فکر می کنند من اصلا تلاش نمی کنم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند دقیقه اشک ریختن در شرایطی که قصد داشت محل نشست خبری را ترک کند در پاسخ به این سوال که چه کسی فکر می کند تو تلاش نمی کنی، افزود: مردم. از من بی دلیل انتقادات زیادی می شود. آنها نمی دانند من چقدر تلاش می کنم. اگر مردم ناراضی باشند، بعد از جام جهانی به تیم ملی نخواهم آمد.
سردارآزمون در پایان دیدار با اسپانیا در جمع خبرنگاران درباره دیدار سخت تیم ملی و شکست برابر ماتادورها گفت: بازی سختی برابر اسپانیا داشتیم. آنها تیمی قدرتمند و متشکل از بازیکنان بزرگ هستند. تلاش کردیم تا برابر آنها بازنده نباشیم اما شانس یار ما نبود و آنها موفق به گلزنی شدند.
مهاجم تیم ملی درباره شانس تیم ملی برای صعود از این مرحله افزود: ما یک بازی برابر پرتغال داریم و با تمام تمرکز برای این بازی آماده می شویم. برای صعود صد در صد شانس داریم و البته هر سه تیم شانس دارند. مطمئنا به پرتغال نخواهیم باخت و همه تلاش خود را می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی ویکاترینبورگ برگزار می شود.
در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش با نتیچه یک بر صفر پیروز شد. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی کرد و در چریان یک نبرد قهرمانانه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در تاریخ 25 ژوئن، بازی سوم ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.
حالا تیم اسپانیا با چهار امتیاز بدست آورده به صورت مشترک با پرتغال که در روز چهارشنبه با نتیجه یک بر صفر مراکش را شکست داد،در جایگاه اول گروه B قرار می گیرد.
تیم ایران با سه امتیاز، در جایگاه سوم و تیم مراكش که بدون امتیاز مانده ، شانس بالا رفتن از گروه را از دست داده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала