مقام لبنانی: آنهایی که در یمن شکست خورده‌اند قصد انتقام این شکست را از لبنان دارند

© Sputnik / Mikhail Alaeddin /  مراجعه به بانک تصاویر مقام لبنانی: آنهاییکه در یمن شکست خورده‌اند قصد انتقام این شکست را از لبنان دارند
مقام لبنانی: آنهاییکه در یمن شکست خورده‌اند قصد انتقام این شکست را از لبنان دارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.10.2021
اشتراک
محمد رعد: کسانی که برای لبنان بحران‌تراشی می‌کنند نمی‌خواهند انتخابات در این کشور برگزار شود و قصد ایجاد اختلال در این انتخابات را دارند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از العهد، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: ما امروز با بحرانی روبه‌رو هستیم که توسط یکی از کشورهای منطقه به وجود آمده و این کشور جنگ ظالمانه‌ای را علیه یک کشور عربی دیگر به راه انداخته و در آن شکست خورده است.
واکنش نخست وزیر لبنان به اقدامات عربستان سعودی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2021
واکنش نخست وزیر لبنان به اقدامات عربستان
رعد با اشاره تلویحی به اقدامات خصمانه عربستان سعودی ضد لبنان تصریح کرد: کشوری که در این جنگ شکست خورده اکنون قصد دارد انتقام شکست خود را از لبنان بگیرد؛ چرا که لبنان کنار ملت مظلومی که 8 سال است مورد تجاوز قرار گرفته و کشورشان ضمن تلاش برخی طرف‌ها برای تسلیم کردن این ملت ویران شده است، ایستاد.
وی افزود: یکی از وزرای دولت لبنان قبل از بر عهده گرفتن پست وزارتی در این دولت، بیانیه‌ای مبنی بر حمایت از حق ملت یمن در محافظت از خود در برابر ائتلاف متجاوزی که به کشورشان تجاوز کرده، صادر کرد. اما اکنون یک هجمه کلامی و دیپلماتیک علیه وی به راه افتاده و شاید منظور از این اقدامات از بین بردن ثباتی باشد که بعد از تشکیل دولت در لبنان بر این کشور حاکم شده است و اکنون دولت برای برگزاری انتخابات پارلمانی طی چند ماه آینده تلاش می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала