اردوغان ویدئویی از بسکتبال بازی کردن خود را منتشر کرد

© REUTERS / Bernadett Szaboاردوغان ویدئویی از بسکتبال بازی کردن خود را منتشر کرد
اردوغان ویدئویی از بسکتبال بازی کردن خود را منتشر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2021
اشتراک
اردوغان ویدئوی بازی بسکتبال را پس از شایعات بیماری جدی‌اش به اشتراک گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در زمینه انتشار اخباری مربوط به وضعیت نامناسب سلامتی خود که در کشور طنین انداز شد، ویدئویی را در کانال تلگرامی خود به اشتراک گذاشت که در آن بسکتبال بازی می کند.
پیشتر مجله فارین پالیسی ستونی را منتشر کرده بود که مدعی بود در برخی از ویدئوهای اخیر اردوغان، او بهترین ظاهر خود را ندارد. بنابراین، در یک ویدیو، به گفته نویسنده ستون، او هنگام بالا رفتن از پله ها به کمک همسرش نیاز دارد. در مورد دیگر، او ظاهراً هنگام رفتن به مقبره آتاتورک دچار مشکل می شود. سرانجام، در ویدئوی سوم، اردوغان کلمات را به سختی بیان می‌کند.
در ویدئوی ارسال شده توسط رهبر ترکیه، او بسکتبال را با لباس ورزشی شماره 15 با کتیبه "R. Tayip Erdogan" با همسالان خود بازی می کند. در همان زمان، رئیس جمهور ترکیه به عنوان کاپیتان تیم عمل می کند و شرکای خود را تشویق می کند.  به قضاوت این ویدئو، اردوغان موفق شد چندین ضربه موثر انجام دهد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. در پایان بازی، رهبر ترکیه از داور پرسید که چند امتیاز به تیم آورده و با شنیدن پاسخ "27"، با رضایت اظهار داشت: "عالی".
اردوغان این ویدئو را با این عنوان همراه کرد: "ورزش برای سلامتی مهم است و من این کار را سه بار در هفته انجام می دهم. حرکت شادی است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала