اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به کلاب هاوس + جزئیات

© Sputnik / Vladimir Sergeev /  مراجعه به بانک تصاویر اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به کلاب هاوس + جزئیات
اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به کلاب هاوس + جزئیات - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.10.2021
اشتراک
شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس امکان ضبط و پاسخگویی مستقیم (ریپلای) مکالمات و دانلود کلیپهای ۳۰ ثانیه ای برای به اشتراک گذاری در این پلتفرم یا سایتهای دیگر را عرضه می کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، کلاب هاوس اعلام کرد این اپلیکیشن همچنین قابلیت جست و جوی بهبود یافته ای را عرضه خواهد کرد که به افراد برای پیدا کردن اتاق های صوتی زنده و برنامه ریزی شده، کاربران و کلوبهایی که بر اساس علاقمندیهای خاص تشکیل شده اند، کمک می کند.
افشای اطلاعات میلیون ها کاربر کلاب هاوس در اینترنت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.07.2021
افشای اطلاعات میلیون ها کاربر کلاب هاوس در اینترنت
قابلیت‌های جدید با هدف کمک به تولیدکنندگان محتوا در کلاب هاوس برای توسعه مخاطبان عرضه می شوند آن هم درست زمانی که رقیبان فناوری بزرگتری مانند فیس بوک و توییتر قابلیت‌های صوتی اجتماعی رقیب را معرفی کرده اند.
پل دیویسون، یکی از خالقان و مدیر اجرایی کلاب هاوس در مصاحبه ای گفت: در حال حاضر رشد کردن برای تولیدکنندگان محتوا بسیار دشوار است. هر زمانی که به ایجاد یک لحظه عالی یا یک نقل قول خوب کمک کنید، می توانید آن را به شکل گسترده ای به همراه لینکی به اشتراک بگذارید که افراد را درباره جایی که به کلوب می توانند ملحق شوند راهنمایی می کند.
بر اساس گزارش رویترز، کلاب هاوس اعلام کرد قابلیت ضبط مکالمات و پاسخ مستقیم به آن آزمایش شده و تا چند هفته دیگر به برخی از تولیدکنندگان محتوا عرضه می شود. اما عرضه قابلیت اشتراک گذاری کلیپهای کوتاه از روز پنج شنبه آغاز شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала