سخنرانی بنت در سازمان ملل مورد انتقاد اسرائیلی ها قرار گرفت

© Photo / IRNAسخنرانی بنت در سازمان ملل مورد انتقاد اسرائیلی ها قرار گرفت
سخنرانی بنت در سازمان ملل مورد انتقاد اسرائیلی ها قرار گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
احزاب و گروه‌های سیاسی در اسرائیل از سخنرانی روز گذشته نفتالی بنت نخست وزیر این کشور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تارنمای شبکه آی24 اسرائیل، حزب لیکود با انتقاد از سخنرانی بنت در سازمان ملل متحد، سخنرانی نخست وزیر اسرائیل را اینگونه توصیف کرد: یک سخنرانی پوچ در سالنی خالی که به جای استفاده از تریبون مهم بین المللی فقط کلمات را هدر داد.
حزب لیکود همچنین در خصوص صحبت های نخست وزیر اسرائیل درباره ایران نیز اعلام کرد: سخنان بنت درباره ایران نیز پوچ و توخالی است.
اسرائیل انتظار دارد توافقنامه های صلح با کشورهای عربی تا پایان سال انجام شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2021
اسرائیل انتظار دارد توافقنامه های صلح با کشورهای عربی تا پایان سال انجام شود
بتسلئیل اسموتریچ، رییس حزب "صهیونیسم دینی" در واکنش به سخنرانی بنت گفت: سخنرانی بی محتوا، بی ارزش و بی فایده.
لیست مشترک عربی که شامل احزاب با اکثریت عرب است نیز از بنت به خاطر اینکه صحبتی از فلسطینیان در سخنرانی خود نکرد، انتقاد کردند.
توما سلیمان از لیست مشترک عربی گفت: پنهان کردن اشغالگری و موجودیت ملت فلسطین، ادعای برتری اخلاقی اسرائیل و تحریک جنگ علیه ایران، اینها اصولی هستند که هم دولت دست راستی نتانیاهو و هم دولت بنت به آن توجه داشتند.
حزب میرتس که شریک در کابینه ائتلاف نفتالی بنت است نیز از سخنرانی نخست وزیر اسرائیل که فلسطینیان را نادیده گرفت، به شدت انتقاد کرد و تأکید کرد که برای پیش برد راه حل دو کشوری در داخل کابینه و خارج آن اقدام خواهند کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала