اعلام ضرب الاجل پایان شیوع ویروس کرونا

© AFP 2023 / Wang Zhaoاعلام ضرب الاجل پایان شیوع ویروس کرونا
اعلام ضرب الاجل پایان شیوع ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
عفونت شناس سرشناس روسی اذعان کرد: همه گیری کرونا حداقل یک سال دیگر دوام خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، یوگنی تیماکوف پزشک متخصص بیماری های عفونی روسیه، چشم اندازهای پایان قریب الوقوع همه گیری ویروس کرونا را ارزیابی کرد.
واکسن کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2021
۳۴۰ هزار دوز واکسن کرونا به اتباع خارجی در ایران تزریق شد
به گفته وی، این همه گیری حداقل یک سال دیگر ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: تنها پس از تجزیه و تحلیل میزان بروز شیوع در بهار، زمانی که مشخص شود چگونه ویروس کرونا سازگار شده و چگونه در حال تغییر است، می توان در مورد احتمال بازگشت به شیوه زندگی معمول صحبت کرد.
پزشکان نوجوانان را یکی از کانال های اصلی شیوع ویروس کرونا در روسیه می نامند. ولادیمیر بولیبوک متخصص آلرژی و ایمونولوژیست و محقق برجسته در دانشگاه دولتی لومونوسف مسکو و زیست شناس مولکولی ماکسیم اسکولاچف، معتقدند که کودکان زیر ۱۸ سال هستند که از بیماری همه گیر کووید-۱۹ "حمایت می کنند"، زیرا آنها هنوز به عنوان یک گروه جمعیت واکسینه نشده اند.
اگرچه همانطور که بولیبوک اشاره کرد، جوانان دانشجو دارای تعداد بسیار زیادی ارتباطات اجتماعی هستند.
کارشناس دیگر، ویروس شناس ماکسیم اسکولاچف معتقد است که دلیل این که افراد خردسال به طور فعال عفونت را گسترش می دهند این است که آنها سلامت خود را نادیده می گیرند و به ملاقات یا پیاده روی خود ادامه می دهند و از بیماری مثلاً گلو درد را تجربه می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در همه "کشورهای متمدن" نوجوانان قبلاً در برابر کرونا واکسینه شده اند.
به زوج هایی که در آنها مردی مبتلا به ویروس کرونا شده است توصیه می شود در صورت مشکل بارداری با متخصص آندرولوژیست مشورت کنند. او یک دوره دارویی را انتخاب می کند که ۲.۵-۳ ماه طول می کشد، زیرا دقیقاً سه ماه برای شروع دوره جدید چرخه تولید اسپرم به بدن مرد نیاز است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала