روسیه غرب را به نفی واقعیت متهم کرد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه غرب را به نفی واقعیت متهم کرد
روسیه غرب را به نفی واقعیت متهم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2021
اشتراک
وزارت خارجه روسیه نیروهای غربی را به "نفی واقعیت" متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: برخی از نیروهای غربی در مرحله "نفی واقعیت" و ترویج "منافع ضد طالبان" هستند.
زاخارووا در کانال تلگرامی خود نوشت: "در حالی که تعدادی از کشورها در حال حاضر شروع به برقراری ارتباط با طالبان در افغانستان کرده اند، به نظر می رسد برخی از نیروهای غربی در مرحله" انکار واقعیت "هستند – البته این به طور کلی در مورد آنها قابل انتظار است."
وی مثال سناتور آمریکایی لیندسی گراهام را ذکر کرد که طبق گزارشات رسانه ها مشغول به برقراری روابط دیپلماتیک بین نیروهای دره پنجشیر مخالف طالبان با قدرت های منطقه ای بود.
وی افزود: "در میان نهادهای سیاسی در ایالات متحده افرادی نیز وجود داشتند که آماده ترویج منافع ضد طالبان در بین مقامات دولتی خود ایالات بودند. وزارت دادگستری ایالات متحده ، مطابق با قانون محلی در مورد عوامل خارجی ، اطلاعات در مورد قراردادهای لابی گر تأثیرگذار R. Strick با رهبر مقاومت در برابر طالبان، احمد مسعود را منتشر کرد. "
وی خاطرنشان کرد که دویچه وله، که از بودجه دولت آلمان تأمین می شود، پخش برنامه های خود را به زبان پشتو و دری برای شنوندگان در افغانستان آغاز کرده است. زاخارووا گفت: "هدف اعلام شده: توجه به مسائل حفظ صلح ، جامعه مدنی، جنسیت و حقوق بشر است. و ما می دانیم که معمولاً در پشت اهداف" حفظ جامعه مدنی و ارزشهای جهانی انسانی "چه چیزی وجود دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала