آغاز واکسیناسیون حیوانات در باغ وحش ها علیه کرونا در آمریکا

© Photo / Unsplash / Bill Wegenerآغاز واکسیناسیون حیوانات در باغ وحش ها علیه کرونا در آمریکا
آغاز واکسیناسیون حیوانات در باغ وحش ها علیه کرونا در آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2021
اشتراک
باغ وحش های آمریکایی فرانکلین پارک و استون واکسیناسیون حیوانات خود را در برابر کرونا آغاز کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت باغ وحش های فرانکلین پارک و استون ، واکسیناسیون حیوانات باغ وحش های منطقه نیوانگلند در شمال شرقی ایالات متحده در برابر ویروس کرونا آغاز شده است.
محموله جدید واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد ایران شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2021
محموله جدید واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد ایران شد
حتی یک حیوان مبتلا به کووید 19  در این سرزمین یافت نشده اما  با این حال  اداره باغ وحش ها  تصمیم گرفت که به حیوانات واکسن Zoetis به عنوان پیشگیری تزریق کند. باغ وحش ها قول داده اند که پس از واکسیناسیون "بیماران" را به دقت زیر نظر داشته باشد. کریس بونار، دامپزشک ارشد در بخش بهداشت حیوانات در باغ وحش های نیوانگلند می گوید: "ما مراقب هرگونه نشانه واکنش حیوان به واکسن خواهیم بود."
وزارت کشاورزی پس از بررسی هر حیوان به طور بالقوه آسیب پذیر در برابر ویروس ، استفاده از واکسن در باغ وحش ها  را تأیید کرد.
این باغ وحش ها محل زندگی میمون ها، گربه سانان (شیرها ، ببرها و پلنگهای برفی) و موستلیدها (فرت ها و سمورهای رودخانه آمریکای شمالی) است. ابتدا آنها واکسینه می شوند. واکسیناسیون کامل حیوانات در معرض خطر سه تا چهار هفته طول می کشد.
پیشتر واکسیناسیون حیوانات علیه کووید -19 در مناطق روسیه  با استفاده از واکسن روسی کارنیواک-کوف آغاز شد. واکسیناسیون توسط کلینیک های دامپزشکی خصوصی و دولتی انجام می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала