فرانسوی‌ها خواستار فاصله گرفتن از آمریکا و نزدیکی با روسیه شدند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر فرانسوی‌ها خواستار فاصله گرفتن از آمریکا و نزدیکی با روسیه شدند
فرانسوی‌ها خواستار فاصله گرفتن از آمریکا و نزدیکی با روسیه شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.09.2021
اشتراک
خوانندگان روزنامه فیگارو از دولت فرانسه خواستند از ناتو خارج شده و به روسیه نزدیک شود.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه فرانسوی لو فیگارو از انتشار مطالبی درباره بحران دیپلماتیک بین فرانسه و ایالات متحده پس از اعلام ایجاد اتحادیه دفاعی جدید AUKUS و فسخ قرارداد بزرگ تأمین زیر دریایی ساخت فرانسه توسط استرالیا خشمگین شدند.
بحران روابط آمریکا و فرانسه و تاثیر بر ناتو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.09.2021
بحران روابط آمریکا و فرانسه و تاثیر بر ناتو
در نظرات مقاله، بسیاری از کاربران از مقامات رسمی پاریس خواستند از اتحاد آتلانتیک شمالی خارج شود و روابط خود را با مسکو بهبود بخشد و همچنین تصمیم آمریکا را خیانت خواندند.
کاربری با نام مستعار MICHEL HENRY نوشت: "ناتو را ترک کنید و خود را متحد روسیه اعلام کنید. این امر ایالات متحده را مجبور می کند تا در تصمیمات خود تجدید نظر کند."
دیگر خوانندگان از وی حمایت کردند: "لازم است قرارداد تجارت آزاد بین اتحادیه اروپا و استرالیا فسخ شود و تحریم ها علیه روسیه لغو شود."
کاربر virgile2100 همچنین با این نظر موافقت کرد: "لازم است از این سردرگمی سیاسی آنگلوساکسون فاصله بگیریم و روابط مفید و دوستانه با روسیه را بازسازی کنیم."
کاربر الکساندرلگراند، می گوید: "اتحاد پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در 30 سال پیش دیگر دلیلی برای وجود ندارد. با به رسمیت شناختن بازگرداندن کریمه به روسیه به مسکو نزدیک شوید. توافقنامه های تجاری را با کرملین منعقد کنید. پوتین را به پاریس دعوت کنید."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала