نتانیاهو، چرت زدن بایدن را به تمسخر گرفت

© AFP 2023 / MENAHEM KAHANAنتانیاهو چرت زدن بایدن را به تمسخر گرفت
نتانیاهو چرت زدن بایدن را به تمسخر گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.09.2021
اشتراک
نخست وزیر پیشین اسرائیل روز یکشنبه در یک نشست زنده در فیسبوک "چرت زدن" رئیس جمهور آمریکا در جریان دیدار با "نفتالی بنت" را به تمسخر گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو روز یکشنبه در یک نشست زنده که از طریق فیسبوک برگزار شد، در پاسخ به این پرسش که آیا او از نشست  نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل با بایدن در واشنگتن اطلاع داشته یا خیر، نتانیاهو با تقلید از حالت خواب آلودگی "جو بایدن" در دیدارش با بنت، سر خود را به نشانه مثبت تکان داد.
چرت زدن بایدن در دیدار با نخست وزیر اسرائیل + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2021
چرت زدن بایدن در دیدار با نخست وزیر اسرائیل + ویدئو
وی همچنین با لحنی کنایه‌ آمیز گفت: شنیدم که بایدن با دقت به آنچه که بنت می‌گفت، گوش می داد… او سرش را به نشانه موافقت تکان می داد.
اما با انتشار این ویدئوی کنایه‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی، حزب متبوع نتانیاهو- حزب لیکود- با شتاب بیانیه‌ای منتشر کرد و در آن اطمینان خاطر داد که «نخست وزیر پیشین نتانیاهو رئیس جمهور بایدن را به عنوان دوست چهل ساله اسرائیل می‌شناسد و او را گرامی می دارد».
لیکود در بیانیه خود مدعی شد که انتقاد او [نتانیاهو] مستقیماً متوجه نفتالی بنت است که در جریان دیدار از کاخ سفید برای مدت طولانی در مورد هیچ و پوچ صحبت کرده بود.
گفتنی است که تصاویر ویدئویی انتشار یافته از نشست مزبور در ماه آگوست، سران آمریکا و اسرائیل را در حالی که در صندلی راحتی نشسته‌اند و بایدن ماسکی بر چهره دارد نشان می‌دهد. در این فیلم ویدئویی، در حالی که بنت از آغاز شدن فصلی دیگر در روابط دوستانه واشنگتن- تل آویو می‌گوید، بایدن برای لحظاتی بی حرکت می‌ماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала