در آمریکا روسیه را بزرگترین تهدید نظامی در ده سال آینده دانستند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Белого дома в Вашингтоне, США
Здание Белого дома в Вашингтоне, США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2021
اشتراک
جولیان اسمیت که برای احراز سمت نمایندگی دائم ایالات متحده در اتحادیه آتلانتیک شمالی نامزد شده، در جلسه کنگره اعلام کرد در آینده قابل پیش بینی، روسیه همچنان اصلی ترین تهدید نظامی برای ناتو خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، خانم اسمیت گفت: "روسیه بزرگترین تهدید ژئوپلیتیک برای منطقه یورو آتلانتیک باقی می ماند و مطمئناً در آینده نزدیک و البته تا دهه آینده بزرگترین تهدید نظامی برای اتحادیه ناتو خواهد بود."
عواقب جنگ آمریکا و روسیه جهان را نابود می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2021
عواقب جنگ آمریکا و روسیه جهان را نابود می کند
او افزود که از سال 2014 ، زمانی که بحران در اوکراین بالا گرفت ، اتحادیه  آتلانتیک شمالی از نظر تقویت توانایی های خود برای مقابله با مسکو به موفقیت های زیادی دست یافته است اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.
اسمیتخاطرنشان ساخت : "تجاوزات روسیه همچنان ادامه دارد، ما باید روسیه را برای تمام اقدامات خود با استفاده از همه ابزارهای خود - چه مربوط به قابلیت های متعارف، چه حمله به حریم هوایی ناتو ، ارعاب یا حملات سایبری باشد ، پاسخگو بدانیم.
وی همچنین قول داد در صورت تأیید نامزدی خود، با متحدان و شرکای آمریکایی همکاری کند تا عواقب نامطلوب راه اندازی خط لوله گاز صادراتی روسیه نورد استریم 2 (Nord Stream 2) برای ایالات متحده را خنثی کند. خانم اسمیت آن را "معامله بد" و یک "پروژه ژئوپلیتیک" نامید که امنیت انرژی اروپا و اول از همه اوکراین را تضعیف می کند.
علاوه بر این خانم اسمیت افزود که او همچنان "سوالات دشواری" را برای ترکیه مطرح کرده و این کشور را متقاعد خواهد کرد که خرید سامانه های دفاع هوایی اس -400 از روسیه غیرقابل قبول است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала