ترامپ از حضور احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خبر داد

© AP Photo / Ross D. Franklinترامپ از حضور احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خبر داد
ترامپ از حضور احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2021
اشتراک
ترامپ گفت که وضعیت فعلی در آمریکا به احتمال زیاد چاره ای برای او باقی نمی گذارد جز اینکه دوباره در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 شرکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده در مصاحبه با فاکس نیوز، گفت: من فکر نمی کنم ما انتخابی داشته باشیم ... ما به این واقعیت نزدیک می شویم که دیگر انتخابی نداریم.
در همان زمان، ترامپ خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان را بزرگترین شرم در تاریخ آمریکا خواند و از جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا انتقاد کرد و گفت که او آنقدر صلاحیت ندارد که این موقعیت عالی را اشغال کند.
این سیاستمدار اظهار داشت: دولت بایدن همچنان ادعا می کند که می خواهد همه را متحد کند و می خواهد فراگیر باشد، اما اصلاً فراگیر نیست.
پیش از این، دونالد ترامپ در ملاقات با پلیس نیویورک و آتش نشانان به مناسبت بیستمین سالگرد حملات 11 سپتامبر، برنامه های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 به اشتراک گذاشت. او اشاره کرد که قبلاً در مورد مشارکت خود در رقابت ریاست جمهوری تصمیم گرفته است و مطمئن است که وقتی طرفدارانش بتوانند در مورد تصمیم خود صحبت کنند خوشحال خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала