توقف جنجالی دیدار برزیل و آرژانتین + ویدئو

© REUTERS / Amanda Perobelliتوقف جنجالی دیدار برزیل و آرژانتین + ویدئو
توقف جنجالی دیدار برزیل و آرژانتین + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2021
اشتراک
گفته می‌شود به دلیل ورود غیرقانونی ۴ بازیکنان آرژانتین به برزیل برای این بازی، پلیس فدرال وارد زمین شد و اجازه بازی را نداد.
به گزارش اسپوتنیک، دیدار تیم های ملی فوتبال آرژانتین و برزیل در مرحله مقدماتی جام جهانی که قرار بود بامداد امروز برگزار شود در حالی که دقایق ابتدایی خود را پشت سر گذاشته بود و به دقیقه ششم رسیده بود، با دخالت پلیس فدراسیون برزیل لغو شد.
این دیدار در شرایطی لغو شد که به گفته لیونل مسی، آرژانتینی ها سه روز بود وارد برزیل شده بودند اما هیچ نظارتی برای کنترل بازیکنان کرونایی روی آنها صورت نگرفته بود.
با این حال زمانی که بازی شروع شد پلیس فدرال برزیل وارد عمل شد و ادعا کرد که چهار بازیکن تیم ملی آرژانتین هنگام ورود به این کشور در مورد تست کرونای خود به مسئولان دروغگو گفته اند.
آنها عنوان کردند که این بازیکنان در انگلیس حضور داشته اند و از آنجا که انگلیس در فهرست قرمز کرونایی برزیل است باید هنگام ورود به این کشور قرنطینه را رعایت می کردند.
لیونل مسی پس از رفتن بازیکنان آرژانتین به رختکن به انتقاد از رفتار برزیلی ها پرداخت و گفت: ما سه روز است اینجا هستیم و اگر قرار بود نظارتی در مورد کرونا صورت گیرد باید انجام می شد نه اینکه الان این کار صورت بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала