سناریوی شروع جنگ جهانی سوم بین روسیه و آمریکا تشریح شد

© Flickr / Morning Calm Weekly Newspaper Installationسناریوی شروع جنگ جهانی سوم بین روسیه و آمریکا تشریح شد
سناریوی شروع جنگ جهانی سوم بین روسیه و آمریکا تشریح شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.09.2021
اشتراک
مجله آمریکایی Popular Mechanics با انتشار مقاله ای بخشی از سناریوی احتمالی وقوع جنگ جهانی سوم را تشریح می کند که به عقیده نویسنده بین ایالات متحده آمریکا و مخالفان آن، احتمالاً روسیه یا چین اتفاق رخ خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه می نویسد: "در گستره سرد فضا، ربات های فضایی دشمن به آرامی مدارهای خود را تنظیم کرده و خود را برای حمله ناگهانی به ناوگان ماهواره ای آمریکا آماده می کنند."
آمریکایی ها  در مورد آسیب پذیری ویژه خود در فضا صحبت کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2021
آمریکایی ها در مورد "آسیب پذیری ویژه" خود در فضا صحبت کردند
این نشریه خاطرنشان می کند که هدف کشتی های "قاتل" غیرفعال کردن ماهواره های آمریکایی است. مجله می نویسد: "در آخرین لحظه ، تیم [نیروی فضایی آمریکا]، موتورهای موشکی هسته ای را در ماهواره های آمریکایی فعال کرده و آنها را به سرعت به مدار بالاتر منتقل می کند."
پس از رفع خطر برای  ماهواره های آمریکایی ، موتورهای موشکی هسته ای دوباره روشن می شوند و این ماهواره ها را به مدار اصلی خود باز می گردانند.
این نشریه خاطرنشان می کند که موارد فوق ممکن است به واقعیت تبدیل شود زیرا دفتر پروژه های تحقیقاتی پیشرفته وزارت دفاع ایالات متحده به شرکت های General Atomics ، Blue Origin و Lockheed Martin مأموریت داده است تا مدل نمایشی موتور موشک هسته ای Demonstration Rocket for Agile Cislunar Operations (DRACO) را بسازند که قرار است پرتاب یک فضاپیما به مدار نزدیک زمین در سال 2025 با استفاده از آن انجام شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала