روسیه جدیدترین سامانه های جنگ الکترونیکی را به یک کشور خارجی فروخت

© Photo / Rostecروسیه جدیدترین سامانه های جنگ الکترونیکی را به یک کشور خارجی فروخت
روسیه جدیدترین سامانه های جنگ الکترونیکی را به یک کشور خارجی فروخت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2021
اشتراک
الکساندر میخییف، مدیر کل شرکت دولتی "روس آبارون اکسپورت" ("Rosoboronexport") روز چهارشنبه به خبرنگاران اعلام کرد روسیه برای اولین بار جدیدترین سامانه متحرک جنگ الکترونیکی "ریپلنت ـ پاترول" ("Repellent-Patrol") را به یک کشور خارجی صادر می کند و قرارداد مربوطه در همایش "آرمیا ـ 2021" ("Army-2021") امضا شده است.

به گزارش اسپوتنیک، میخییف درحاشیه  این همایش گفت: "Rosoboronexport اولین قرارداد را برای صادر کردن جدیدترین سامانه متحرک جنگ الکترونیکی "ریپلنت ـ پاترول" امضا کرده است."

سامانه پانتسیر-اس حتی بدون دخالت اپراتور قادر به نابودی هدف است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2020
سامانه پانتسیر-اس حتی بدون دخالت اپراتور قادر به نابودی هدف است

به گفته وی ، اولین قرارداد برای تحویل سیستم جنگ الکترونیکی "کراسوخا" و اولین قرارداد برای فروش جدیدترین سامانه موشکی و توپخانه ای پدافند هوایی "پانتسیر اس 1 ام" ( Pantsir-S1M)  نیز امضا شده است.

سامانه Repellent-Patrol مناطق را تحت پوشش خود قرار داده و برای سرکوب هواپیماهای بدون سرنشین در فاصله حداکثر 20 کیلومتری طراحی شده است.

سامانه های نوع "کراسوخا" برای مقابله با رادارهای موجود در داخل هواپیما های تهاجمی، شناسایی و بدون سرنشین طراحی شده اند. قابلیت های این  ایستگاه پارازیت انداز پر قدرت، امکان مبارزه موثر با همه ایستگاه های راداری مدرن مورد استفاده در هواپیماهای مختلف را فراهم می کند.

سامانه موشکی پدافند هوایی "پانتسیر" برای دفاع از تاسیسات در مقابل حملات همه هواپیما های معاصر و پیشرفته  در نظر گرفته شده است. سامانه پدافند هوایی "پانتسیر اس 1 ام"  به روز شده دارای ویژگی های تاکتیکی و فنی بالاتری است که باعث می شود این سامانه  به عنوان یک سیستم میان برد اونیورسال طبقه بندی شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала