اندونزی به عنوان 70 مین کشور واکسن اسپوتنیک وی را تایید کرد

© Sputnik / Konstantin Mikhalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر اندونزی به عنوان 70 مین کشور واکسن اسپوتنیک وی را تایید کرد
 اندونزی به عنوان 70 مین کشور واکسن اسپوتنیک وی را تایید کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2021
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام نمود که اندونزی استفاده از واکسن کرونا ویروس اسپوتنیک وی روسیه را تأیید کرد و ثبت نام به عنوان بخشی از یک روش اضطراری مورد تایید قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه  ثبت واکسن روسی اسپوتنیک وی علیه ویروس کرونا در جمهوری اندونزی را اعلام می کند. اندونزی به 70 امین کشور جهان تبدیل شد که در آن از واکسن اسپوتنیک وی مورد استفاده قرار می گیرد، این واکسن مجوز استفاده اضطراری را گرفته است.

سازنده واکسن روسی اسپوتنیک وی از  تکمیل آن برای مبارزه با کرونای دلتا خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2021
سازنده واکسن روسی "اسپوتنیک وی" از تکمیل آن برای مبارزه با کرونای دلتا خبر داد

این صندوق خاطرنشان کرد کخ کل جمعیت همه کشورهایی که اسپوتنیک وی را تأیید کرده اند 4 میلیارد نفر است که بیش از 50  از جمعیت جهان است.

در این بیانیه امده است: "اندونزی یکی از پرجمعیت ترین کشورهای آسیایی است و گنجاندن اسپوتنیک وی در فهرست واکسن های مورد تایید این کشور، یکی از ایمن ترین و م موثرترین واکسن ها را در جهان برای محافظت از سلامت انسان ها ممکن می کند... تأیید واکسن اندونزی بر اساس یک ارزیابی دقیق است. این امر کشور اندونزی را قادر می سازد تا با موفقیت بیشتر با همه گیری مبارزه کند."

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала