هشدار دانشمند درباره "فوق کروناویروس" جدید

© Depositphotos.com / Ralwelهشدار دانشمند درباره "فوق کروناویروس" جدیدح
هشدار دانشمند درباره فوق کروناویروس جدیدح - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.08.2021
اشتراک
متخصص ایمونولوژی درباره ترکیب گونه های موجود سارس-کوو-۲ که می تواند منجر به مرحله جدیدی از این بیماری همه گیر شود، هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک، ایمونولوژیست سای ردی از دانشکده فنی زوریخ، هشدار داده است که سال آینده نوع خطرناکتری از ویروس کرونا در جهان پدیدار می شود.

 واکسن علیه کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.08.2021
واکسیناسیون کرونا در ایران در چه زمانی به پایان خواهد رسید؟

وی گفت که ترکیب گونه های موجود سارس-کوو-۲ می تواند منجر به مرحله جدیدی از این بیماری همه گیر با تعداد زیادی مرگ و میر شود.

ردی افزود: بتا از آفریقای جنوبی و گاما از برزیل جهش هایی ایجاد کرده اند که به آنها اجازه می دهد تا حدی از آنتی بادی ها اجتناب کنند. در مرحله بعدی همه گیری، ایمونولوژیست معتقد است گونه های "بتا" و "گاما" حتی بیشتر عفونی خواهند شد و "دلتا" توانایی دور زدن ایمنی را کسب می کند. وی این جهش ها را اجتناب ناپذیر خواند.

این دانشمند به روزنامه بلیک گفت: کووید-۲۲ می تواند حتی بدتر از چیزی باشد که ما در حال حاضر آن را تجربه می کنیم.

این متخصص تأکید کرد که نوع جدید سارس-کوو-۲ باید در اسرع وقت شناخته شود، تا تولیدکنندگان واکسن بتوانند به سرعت دارو را برای مقابله با عفونت تطبیق دهند.

این دکتر در پایان گفت: سیستم ایمنی و ویروس مانند دو رقصنده هستند، به نظر می رسد که ایمنی در حال حرکت است و ویروس به آن واکنش نشان می دهد؛ ما برای مدت طولانی با آن خواهیم رقصید. شاید تا آخر عمر.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала