اپل سازندگان نخستین خودروی خود را یافت

© REUTERS / Dado Ruvicاپل سازندگان نخستین خودروی خود را یافت
اپل سازندگان نخستین خودروی خود را یافت  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.08.2021
اشتراک
اپل اولین اتومبیل برقی خود را با مشارکت یک شرکت آسیایی روانه بازار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نسخه کره ای کره تایمز، منابع رسانه ای گفتند که مدیران ارشد این شرکت آمریکایی (اپل) از کره جنوبی دیدن کردند و با چندین خودروساز و تامین کننده قطعات خودرو تماس گرفتند. این شرکت به طور هدفمند به دنبال شریک آینده خود در این منطقه است، زیرا ساخت ماشین اپل با چشم انداز و برنامه تجاری آن مطابقت دارد.

اپل برنامه دوستیابی افراد واکسینه نشده را حذف کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2021
اپل برنامه دوستیابی افراد "واکسینه نشده" را حذف کرد

یک منبع آگاه در صنعت خودرو گفت: "بدون مشارکت با تامین کنندگان کره ای، اپل نمی تواند طرح تجاری خودروی الکترونیک خود را تکمیل کند."

شرکت تیم کوک با LG ، SK و Hanwha مذاکراتی انجام داده است. بحث و گفتگوها هنوز در مراحل اولیه خود است. به عنوان مثال، اپل انتظار دارد مذاکرات گسترده ای با تولیدکنندگان باتری خودروهای برقی SK Innovation ، SK Group و LG Electronics و همچنین با تولید کننده قطعات خودرو کانادایی Magna International انجام شود. نمایندگان SK و LG Electronics، که روزنامه نگاران با آنها تماس گرفتند، گفتند که نمی توانند واقعیت تماس با اپل را تأیید یا رد کنند. به گفته منابع آگاه، اپل در ماه های گذشته در حال مذاکره با شرکای احتمالی خود بوده است. شرکت های احتمالی برای کمک به ساخت این خودرو هیوندای، نیسان و دیگر خودروسازان بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала