بنی گانتس: برای هر رخداد احتمالی در غزه آماده هستیم

CC BY 2.0 / Israel Defense Forces / 20th Chief of Staff, Lt. Gen. Benny Gantz بنی گانتس: برای هر رخداد احتمالی در غزه آماده هستیم
 بنی گانتس: برای هر رخداد احتمالی در غزه آماده هستیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2021
اشتراک
وزیر دفاع اسرائیل: تل‌آویو آمادگی کامل برای هرگونه سناریوی احتمالی با نوار غزه، خواه تشدید تنش خواه رسیدن به آتش بس را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل، در توییتر نوشت: من امروز در بخش غزه گشتم و ارزیابی وضعیت را انجام دادم. اسرائیل آماده هر سناریویی است.

ما به کار برای اطمینان از صلح بلند مدت ادامه می دهیم، تا شهروندان غزه از رفاه اقتصادی برخوردار شوند و همه پسران به خانه بازگردند. در کنار این، ما در حال آماده سازی عملیاتی با صدها هدف جدید برای حفاظت از جنوبی ها و حذف هر عامل تهدید کننده هستیم.

در ادامه این پیام که اشاره به بازدید اخیر گانتس از یگان غزه ارتش اسرائیل داشت، ادعا می‌شود تل‌آویو آمادگی کامل برای هرگونه سناریوی احتمالی با نوار غزه، خواه تشدید تنش خواه رسیدن به آتش بس، را دارد.

وزیر دفاع اسرائیل از تلاش تل آویو برای بازگرداندن سربازان اسیر شده از سوی حماس گفت و افزود: نیرو‌های اسرائیلی صد‌ها هدف عملیاتی را برای ساکنان جنوب اسرائیل آماده و هرگونه تهدیدی را از آن‌ها دور کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала