تصاویر ماهواره ای نشان از خوشگذرانی کیم جونگ اون در بحبوبه کرونا می دهد

© REUTERS / KCNAتصاویر ماهواره ای نشان از خوشگذارنی کیم جونگ اون در بحبوبه کرونا می دهد
تصاویر ماهواره ای نشان از خوشگذارنی کیم جونگ اون در بحبوبه کرونا می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2021
اشتراک
در تصاویر جدیدی که با ماهواره از کره شمالی گرفته شده است، جنب و جوش‌هایی در قایق تفریحی و لوکس رهبری کره شمالی دیده می‌شود و احتمال می رود که کیم جونگ اون در حال جشن و خوشگذرانی باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیزنس اینسایدر، این تصاویر که از سوی کمپانی Planet Labs گرفته شده این قایق تفریحی را در کنار یک قایق دیگر 200 فوتی به تاریخ 12 ژوئیه سال جاری میلادی نشان می‌دهد که در ساحل اختصاصی کاخ کیم جونگ اون در "وونسان" هستند. در این تصاویر مشخص شد که این قایق 26 فوتی لوکس در حال رفتن به سمت مامن خصوصی کیم جونگ اون است.

کیم جونگ اون چندین مقام کره شمالی را عزل کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.06.2021
کیم جونگ اون چندین مقام کره شمالی را عزل کرد

این تصاویر در خبرنامه کره جنوبی "NK News" منتشر شده است. همچنین در این خبر آمده که دمای هوا به قدری خوب است که می‌شود شنا کرد. این قایق بقدری بزرگ است که یک پارک معلق شگفت انگیز، یک استخر بزرگ و چند سالن دارد. هنوز مشخص نیست که چه کسی از این قایق‌های لوکس استفاده می‌کند چون در گذشته این قایق‌ها به دوستان و خانواده قرض داده می‌شد. انتشار این تصاویر با روزهایی تلاقی زمانی دارد که کیم جونگ اون هیچ حضوری در انظار عمومی نداشته است.

در آوریل سال گذشته میلادی و در زمانی که رهبر کره شمالی برای مدتی تقریبا طولانی از انظار عمومی پنهان بود، قایق تقریحی 200 فوتی‌اش در همین مناطق ردگیری شده بودند.

کمتر از یک ماه گذشته بود که کیم جونگ اون در بیانیه‌ای بی سابقه گفت که اوضاع تامین مواد غذایی کشور به دلیل توفان‌های سال گذشته میلادی به شدت وخیم است. قیمت مواد غذایی در این کشور سر به فلک کشیده و باعث شده تا یکی از مقام‌های سازمان ملل پیشنهاد لغو تحریم‌ها را با هدف اجتناب از قحطی گسترده در کره شمالی مطرح کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала