درخواست انگلیسی‌ها برای کاهش سرعت مجاز رانندگی

© AFP 2023 / Daniel Leal-Olivasدرخواست انگلیسی‌ها برای کاهش سرعت مجاز رانندگی
درخواست انگلیسی‌ها برای کاهش سرعت مجاز رانندگی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2021
اشتراک
در نیمی از جاده‌های لندن، سرعت مجاز خودروها کاهش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « دیلی میل»، اهالی بریتانیا از مقامات کشور خواستند سرعت مجاز رانندگی در شهرهای کشور برای افزایش امنیت جاده‌ها کاهش یابد.

قبلا سرعت مجاز 32 کیلومتر در ساعت در 50 درصد جاده ها، یک پروژه آغازین برای لندن در سال 2020 میلادی بود. مطابق با نظرسنجی 20's Plenty for Us، 70 درصد پرسش‌شدگان از کاهش سرعت مجاز حمایت کردند. تغییرات بزرگ ابعاد در جاده های بریتانیا ممکن است تا سال 2023 آغاز شوند.

 زمین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2021
سرعت زمین چقدر است؟

منتقدان معتقدند که کاهش سرعت مجاز تا 32 کیلومتر در ساعت در شهر، انتظارات کاهش تعداد تصادفات رانندگی را برنخواهد آورد. اما فعالان این طرح گفتند که حرکت آهسته تر، هم باعث افزایش امنیت جاده ها و هم بهبود وضیعت زیست‌محیطی خواهد شد که هم اکنون به دلیل فعالیت انسان تحت فشار شدید قرار دارد.

محدودیت سرعت جاده در انگلستان برای تعریف حداکثر سرعت قانونی (که ممکن است متغیر) برای وسایل نقلیه با استفاده از جاده های عمومی در انگلستان و محدودیت های سرعت باشد را یکی از اقدامات در دسترس به تلاش برای کنترل سرعت ترافیک، کاهش اثرات منفی زیست محیطی از ترافیک، افزایش بهره وری مصرف سوخت و برآورد خواسته های جامعه محلی می دانند.

اجرای محدودیت سرعت جاده انگلیس به طور سنتی با استفاده از «تله های سرعت» پلیس راه اندازی و اداره می شود. از زمان معرفی این موضوع، محدودیت سرعت جنجال برانگیز شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала