آمریکا قصد ندارد از تلاش برای بازگشت به برجام دست بکشد

© Fotolia / Steve Heap آمریکا قصد ندارد از تلاش برای بازگشت به برجام دست بکشد
 آمریکا قصد ندارد از تلاش برای بازگشت به برجام دست بکشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2021
اشتراک
نشریه پولیتیکو در گزارشی اعلام داشت که ایالات متحده با وجود اتهامات جدید مقامات آمریکایی علیه تهران، قصد ندارد از تلاش برای بازگشت به برجام دست بکشد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه پولیتیکو روز چهارشنبه در نسخه الکترونیکی خود  به نقل از یک مقام آمریکایی آگاه و بدون ذکر نام وی در گزارشی نوشت که با وجود اتهامات جدید مقامات آمریکایی علیه تهران، ایالات متحده قصد ندارد تلاش برای بازگشت به برنامه جامع اقدام مشترک را کنار بگذارد.

اتهام آمریکا علیه ایران برای ربودن یک روزنامه نگار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.07.2021
اتهام آمریکا علیه ایران برای ربودن یک روزنامه نگار

این مقام مسئول تأکید کرد که دولت فعلی ایالات متحده به رهبری جو بایدن، محدود کردن توسعه هسته‌ای ایران را "مهم و فوری" می‌داند. این مقام گفت که این موارد شامل مواردی مانند "توطئه شنیع" است که روز سه شنبه توسط وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام شد. وی تصریح کرد: بیشتر مشکلات ما (آمریکا)  با ایران تشدید شده است و این موضوع از پیشرفت نامحدود برنامه هسته‎‌ای این کشور آغاز می‌شود.

روز سه شنبه واشنگتن سرویس‌های اطلاعاتی ایران را به برنامه‌ریزی برای ربودن یک روزنامه‌نگار از شهر نیویورک و انتقال او به ایران متهم نمود. در این موضوع اتهاماتی از سوی ایالات متحده علیه پنج نفر مطرح شده است. لازم به ذکر است که روزنامه‌نگار فوق الذکر ایرانی الاصل بوده و ساکن آمریکا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала