آمریکایی ها بیش از 40 کامیون گندم و نفت را از سوریه به عراق منتقل کردند

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکایی ها بیش از 40 کامیون گندم و نفت را از سوریه به عراق منتقل کردند
آمریکایی ها بیش از 40 کامیون گندم و نفت را از سوریه به عراق منتقل کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2021
اشتراک
نیروهای آمریکایی همچنین کاروانی متشکل از 27 کامیون وسایل و تجهیزات را از عراق به سوریه برای تجهیز پایگاههای ایالات متحده در استانهای شمال شرقی سوریه به منطقه رومیلان ارسال کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، نیروهای آمریکایی بیش از 40 کامیون پر از گندم و نفت را از شمال شرقی سوریه به عراق منتقل کرده اند و از عراق به سوریه نیز طی ساعات گذشته، کاروانی متشکل از 27 کامیون وسایل و تجهیزات برای تجهیز پایگاههای ایالات متحده در استانهای شمال شرقی سوریه به منطقه رومیلان ارسال شد.

بر این اساس نیروهای آمریکایی 45 کامیون شامل گندم و تانکرهای حامل نفت را از منطقه رومیلان در استان حسکه از طریق ایستگاه بازرسی مرزی الولید به خاک عراق منتقل کردند.

در حال حاضر بیشتر مناطق حسکه، دیرالزور و رقه در شرق و شمال شرق کشور تحت کنترل نیروهای دموکراتیک کرد سوریه (SDF) مورد حمایت آمریکا قرار دارند. از سال 2015، فرماندهی آمریكا 9 پایگاه نظامی در منطقه ایجاد كرده است. چهار مورد از آنها در نزدیکی میادین نفتی دیرالزور واقع شده است و 5 مورد دیگر در استان همسایه حسکه قرار دارند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала