آیا وضعیت سلامتی کیم جونگ اون وخیم است؟

© Sputnik / Vladimir Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر آیا وضعیت سلامتی کیم جونگ اون وخیم است؟
آیا وضعیت سلامتی کیم جونگ اون وخیم است؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
اشتراک
تلویزیون دولتی کره شمالی با پخش گزارشی به صورت تلویحی به وضعیت سلامتی کیم جونگ اون رهبر این کشور پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک، وضعیت سلامتی رهبر کره شمالی موضوعی کاملاً نادر از بحث عمومی "پادشاهی منزوی" است اما کاملاً ناشناخته است، در سال ۲۰۱۴ تلویزیون KCTV مستندی را نشان داد که کیم که پایش لنگ میزد را با لحنی غم انگیز نشان می داد و مجری با حالتی گریان برای رهبر کره شمالی طلب سلامتی پس از غیبت آشکار طولانی مدتش در نزد افکار عمومی را آرزو می کرد.

​بر اساس گزارشی که اخیراً از تلویزیون ملی کره شمالی پخش شده، تمام کره شمالی از دیدن کاهش وزن قابل مشاهده کیم جونگ-آن "دل شکسته" شدند.

صدا و سیمای تلویزیون کره شمالی، برنامه ای را پخش کرد که در آن با شهروندان پایتخت کره شمالی در مورد واکنش هایشان در برابر آهنگ های جدید در ستایش رهبر و دولت مصاحبه شد.

در این مستند که به نظر می رسد یک مرد میانسال به نمایندگی از کل کشور صحبت می کند و به خبرنگار KCTV می گوید: همه در کره شمالی از دیدن رهبر بسیار "لاغر" رنج می برند. دیدن دبیرکل گرامی عزیز [کیم جونگ اون] بسیار خسته کننده است، همه مردم بسیار دلشکسته شدند همه در این باره صحبت می کنند. همه ما فقط گریه می کنیم.

در اوایل ماه ژوئن، پس از آنكه رهبر کره شمالی پس از مدت ها كناره گیری از انظار عموم ظاهر شد، به نظر می رسید که لاغرتر نسبت به قبل شده بود و موضوع در مورد وضعیت سلامتی كیم جونگ اون دوباره نیرو گرفت.

سال گذشته، ناپدید شدن او شایعاتی را مبنی بر اینکه او ممکن است به کما - یا حتی مرده باشد رقم زد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала