پیش بینی وقوع فاجعه در اروپا بخاطر امتناع از برگزاری اجلاس با روسیه

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی وقوع فاجعه در اروپا بخاطر امتناع از برگزاری اجلاس با روسیه
پیش بینی وقوع فاجعه در اروپا بخاطر امتناع از برگزاری اجلاس با روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.06.2021
اشتراک
روزنامه نگار آلمانی: روابط بین روسیه و کشورهای اروپایی نیاز فوری به راه اندازی مجدد دارد، بنابراین امتناع از برگزاری نشست مشترک مهلک به نظر می رسد.

به گزارش اسپوتنیک، سابین شولت، روزنامه نگار آلمانی، در کانال تلویزیونی Das Erste اعلام کرد: روابط بین روسیه و کشورهای اروپایی نیاز فوری به راه اندازی مجدد دارد، بنابراین امتناع از برگزاری نشست مشترک مهلک به نظر می رسد.

به نظر وی، اخیراً اتحادیه اروپا به جای برقراری تماس با روسیه از طریق تحریم ها و فشار اقتصادی "تهدیدهای بدون دندان" در رابطه با روسیه اعمال کرد اما این به نتیجه ای منجر نشد.

در این شرایط، پیشنهاد رهبران فرانسه و آلمان برای برگزاری اجلاس مشترک با روسیه کاملاً موجه است. وی افزود: "اگر جو بایدن با ولادیمیر پوتین صحبت کرد، پس اروپایی ها نیز باید این کار را انجام دهند".

با این حال وی مشکل اصلی را شکاف در اروپا می بیند و گفت که تلاش ناموفق برای مذاکره در یک نشست مشترک مرگ آور به نظر می رسد، همچنین به این دلیل که کشورهای اروپای شرقی که به روسیه اعتماد ندارند، با آن مخالفت کردند.

شولت گفت: "این یک فاجعه است. اروپا شکافته شده و پوتین نگاه می کند که چگونه کشورهای عضو اتحادیه با یکدیگر درگیر می شوند و قدرت خود را از دست می دهند".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала