چگونه روند درمان کرونا را سه روز جلوتر بیندازید

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر چگونه روند درمان کرونا را سه روز جلوتر بیندازید
چگونه روند درمان کرونا را سه روز جلوتر بیندازید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.06.2021
اشتراک
دانشمندان بریتانیایی روشی را برای تسریع بهبودی از بیماری کوویید 19 پیدا کرده اند، استفاده از دستگاه آسم کمک بسزایی به بیماران می کند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشمندان دانشگاه آکسفورد راهی برای تسریع روند بهبودی پس از آلوده شدن به ویروس کووید 19 را پیدا کرده اند.

ادویه های سنتی چین در برابر کرونا شگفت انگیزند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.06.2021
ادویه های سنتی چین در برابر کرونا شگفت انگیزند

یکی از موثرترین روشها استفاده از دستگاه استنشاقی آسم است. مطالعات نشان داده است که مصرف بودزونید، اسپری و دارویی که برای آسم استفاده می شود، روند بهبودی بیماری کرونا را تسریع می کند. این اسپری، اثرات ضد التهابی، ضد حساسیت و بهبود سیستم ایمنی بدن را دارد.

یکی از شرکت کنندگان در این مطالعه این کشف را "یک نقطه عطف برای بیماری همه گیر کرونا" خواند. متخصصان همچنین اشاره كردند كه به لطف بودسونید، بیماران به طور متوسط ​​سه روز سریعتر بهبود یافتند.

پیش از این، الكساندر گینتسبورگ، مدیر مركز تحقیقات اپیدمیولوژی و میكروبیولوژی گامالیا در روسیه، شرایطی را نامیده بود كه تحت آن بیمار تضمین می شود که با کووید 19 بیمار نخواهد شد. به گفته این متخصص، اگر شخصی آنتی بادی هایی با پروتئین S یا بیشتر آن داشته باشد، در این صورت نمی تواند به ویروس کرونا مبتلا شود و از بیماری در امان خواهد ماند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала