فيسبوک و اينستاگرام بيش از 3.7 هزار سند ممنوعه را هنوز حذف نکرده اند

CC0 / / فيسبوک و اينستاگرام بيش از 3.7 هزار سند ممنوعه را هنوز حذف نکرده است
فيسبوک و اينستاگرام بيش از 3.7 هزار سند ممنوعه را هنوز حذف نکرده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2021
اشتراک
ریاست سازمان بازرسی روسیه اعلام نمود که توییتر از سال 2015 تاکنون 6000 سند ممنوعه را حذف نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در سایت ریاست سازمان بازرسی روسیه آمده است که توییتر تقریباً 6000 سند ممنوعه تاکنون حذف ننموده است.

روسیه اقدام توئیتر در رابطه با حساب کاربری ریانووستی را سانسور خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2020
روسیه اقدام توئیتر در رابطه با حساب کاربری ریانووستی را سانسور خواند

طبق گزارش منتشر شده در وب سایت (سازمان بازرسی روسیه) Roskomnadzor، فیس بوک و اینستاگرام از سال 2015 بیش از 3.7 هزار سند و مطلب ممنوعه را حذف نکرده اند.

در خبر آمده است: «از سال 2015 بیش از 6000 سند و مطلب ممنوعه از سایت توییتر حذف نگردیده است. بعد از اتخاذ تدابیر 490 اسناد ممنوعه باقی مانده است که حد متوسط حذف اسناد ممنوع از 129 تا 8 روز ادامه می يابد" .

گفته شده است که تاکنون بارها، مطالب رسانه های روسی و منابع اطلاعاتی مانند  اسپوتنیک، راشا تودی، ریانووستی در اين شبکه هاي اجتماعي من جمله فيسبوک، توييتر و اينستاگرام حذف شده است و هچنين طرح های اکانت شهروندان روسی، اکانت واکسن اسپوتنیک وی حذف گردیده است. همچين ریاست سازمان بازرسی روسیه اظهار داشته است  که در این شبکه ها پردازش اطلاعات شخصی بومی سازی نشده است.

پیش از این در خبرها آمده بود که مسکو اقدامات شبکه اجتماعی توییتر در رابطه با حساب کاربری ریانووستی را سانسور و بخشی از یک کارزار با انگیزه سیاسی می داند و انتظار دارد که سازمان های بین المللی مربوطه این اقدامات را مورد توجه قرار دهند.

پیش از این، توییتر حساب ریانووستی را از نتایج جستجو حذف کرده بود. کاربرانی که در صفحه این آژانس خبری مشترک نشده اند نمی توانند آن را در روسیه یا سایر کشورها پیدا کنند. پیش از این، توییتر پروفایل RT و Sputnik را به همین روش مسدود کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала