در پاکستان سیم کارت افرادی که واکسینه نشده اند، مسدود می شود

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر در پاکستان سیم کارت افرادی که واکسینه نشده اند، مسدود می شود
در پاکستان سیم کارت افرادی که واکسینه نشده اند، مسدود می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2021
اشتراک
مقامات پاکستان از مسدود شدن سیم کارت افرادی که حاضر به واکسینه شدن نیستند، خبر می دهند.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات استان پنجاب، پرجمعیت ترین استان پاکستان، سیم کارت افرادی را که حاضر به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا نیستند را مسدود می کند.

این تصمیم در جلسه ای به ریاست یاسمین رشید، رئیس سازمان بهداشت این استان گرفته شد.

تمایل پاکستان برای تولید واکسن اسپوتنیک وی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.02.2021
تمایل پاکستان برای تولید واکسن اسپوتنیک وی

رشید گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد که به مرکز فرماندهی و عملیات ملی پیشنهاد شود، سیم کارت های افرادی را که پس از مدتی تعیین شده واکسینه نشده اند، مسدود کند.

وی همچنین افزود: مقامات این استان از تمام منابع برای جلوگیری از شیوع ویروس كرونا استفاده خواهد كرد و اقدامات دیگری را در اختیار مقامات كشور قرار خواهد داد تا مردم را وادار به واكسن زدن در اسرع وقت كنند، به ویژه پیشنهاد ممنوعیت ورود افراد واکسینه نشده به پارک ها و رستوران ها  و در مراحل بعدی به مراکز خرید را ارائه داده است.

رشید گفت: دولت نمی تواند به افرادی كه نمی خواهند واكسن بزنند اجازه دهد زندگی افرادی را كه واكسینه شده اند را به خطر بیندازد. افرادی كه واكسن دریافت كرده اند حق بازگشت به زندگی عادی خود را دارند.

وی خاطرنشان کرد که به دلیل انطباق با مقررات و واکسیناسیون های گسترده در استان، تعداد موارد ابتلایان به کووید 19 به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

طبق آخرین آنارهای وزارت بهداشت پاکستان، 938 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند، بیش از 873 هزار نفر بهبود یافته اند و حدود 21 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала