سازمان بهداشت جهانی درباره آینده کرونا هشدار داد

© REUTERS / Phil Nobleسازمان بهداشت جهانی درباره آینده کرونا هشدار داد
سازمان بهداشت جهانی درباره آینده کرونا هشدار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
اشتراک
فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با اپیدمی کرونا: بشریت باید نحوه همزیستی با ویروس کرونا را یاد بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید نابارو فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با اپیدمی کرونا گفت: از بین بردن ویروس در حال حاضر برای جهان هدف منطقی نیست؛ شهروندان باید بتوانند دستکم تا مدتی با آن همزیستی کنند: هر زمان که موارد ویروس به طور ناگهانی افزایش یابد، این تصور وجود دارد که سویه جدیدی از ویروس ظهور کرده است و این تعجب آور نخواهد بود. 

همچنین آن طور که مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها ایالات‌متحده (CDC) اعلام کرده است، اگر افراد به‌طور کامل واکسینه شوند حتی اگر در معرض فرد مبتلا به کووید قرار گیرند نیازمند تست کرونا نیستند مگر این‌که علائمی مانند تب، سرفه و یا خستگی داشته باشند.

مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌ها ایالات‌متحده اعلام کرده است، افراد واکسینه شده می‌توانند از غربالگری معمول محل کار خارج شوند، البته بسیاری از شرکت‌ها چنین غربالگری ندارند اما بررسی بیشتر برای افرادی که در پناهگاه بی‌خانمان‌ها زندگی می‌کنند و یا برای زندانیان به دلیل خطر بیشتر انتقال توصیه می‌شود. این راهنمای جدید منعکس‌کننده نتایج تحقیقاتی است که بیان می‌کند، افراد واکسینه شده در معرض خطر کمتری از بیماری سخت و شدید قرار دارند و اگر به عفونت مبتلا شوند ویروس را کمتر به دیگران انتقال داده و علائم آنان احتمالا خفیف‌تر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала