پوتین مهمترین درسی که کرونا به بشریت داد را نام برد

© Sputnik / Mikhail Klimentiev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین مهمترین درسی که کرونا به بشریت داد را نام برد
پوتین مهمترین درسی که کرونا به بشریت داد را نام برد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2021
اشتراک
رئیس‌جمهور روسیه معتقد است که مهمترین درسی بیماری کرونا به انسان ها داد، آگاهی از مهترین‌ترین ارزش‌ها، سلامتی و ارتباطات انسانی است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز در همایش بین‌المللی اقتصادی سنت پترزبورگ گفت که درس اصلی بیماری همه‌گیر ویروس کرونا، آگاهی از مهترین ارزشها: سلامتی و ارتباط برقرار کردن میان انسان‌ها است.

پوتین: تزریق واکسن های روسی علیه کرونا، یک مرگ و میر هم نداشته است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2021
پوتین: تزریق واکسن های روسی علیه کرونا، یک مرگ و میر هم نداشته است

پوتین در این همایش گفت: مهم‌ترين چيز این است که ما متوجه شديم که اين يک ارزش فوق العاده وجود دارد - سلامتی و ارتباطات انسانی. ما این امور را در نظر نمی گرفتیم و کمبودی در جریان بیماری همه‌گیر هنوز هم احساس می‌شود.

اکنون ما متوجه شدیم که سلامتی و ارتباطات انسانی بالاترین ارزش ما است و بر این اساس، ما باید زندگی خود را در آینده نزدیک و فراتر از آن بسازیم.

به گفته وی ، این بیماری همه‌گیر به همه نشان داد که ما چقدر آسیب‌پذیر هستیم.ما به نقش، اهمیت علم، فن‌آوری های پیشرفته و به تلاش‌های مشترک برای عبور از بحران های عمومی پی بردیم، فهمیدیم که فقط با متحد شدن می‌توانیم به نتایج مورد نیاز خود برسیم، در نتیجه مهم ترین اصل در زندگی، سلامتی و ارتباط بین آدم ها است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала