میلیون ها آمریکایی در معرض خطر تخلیه خانه های خود هستند

© Fotolia / ZIQUIUمیلیون ها آمریکایی در معرض خطر تخلیه خانه های خود هستند
میلیون ها آمریکایی در معرض خطر تخلیه خانه های خود هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2021
اشتراک
بیش از 11 میلیون آمریکایی قادر به پرداخت اجاره خانه خود نیستند و بیشتر آنها ممکن است پس از 30 ژوئن، هنگامی که مهلت قانونی تخلیه به پایان می رسد، بی خانمان شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی ان بی سی، پس از رفع این ممنوعیت در اواخر ماه ژوئن، کارشناسان انتظار دارند که تعداد موارد تخلیه خانه ها افزایش شدید داشته باشد.

جان پولاک، هماهنگ کننده ائتلاف ملی حقوق مدنی، توضیح داد: "ما می خواهیم ببینیم که از چه چیزی توانسته ایم جلوگیری کنیم: این موج تخلیه به معنای واقعی کلمه برخی از محله ها را خرد خواهد کرد".

وکلا خواستار حفظ مهلت قانونی و استفاده از بودجه ای شدند که دولت برای غلبه بر بحران اختصاص داده است.

سیاه پوستان، ساکنان کم درآمد و افراد مسن بیشتر در معرض خطر بی خانمانی هستند در میان آمریکایی های بالای 65 سال، بیش از 100 هزار نفر در معرض تهدید تخلیه قرار دارند.

پولاک گفت: "هر کسی که قبل از شیوع بیماری، فقط با حقوق ماهیانه خودش زندگی اش را می گذارند، اکنون آسیب پذیر خواهد بود."

نرخ تخلیه نیز براساس ایالت متفاوت خواهد بود - در فلوریدا و کالیفرنیای جنوبی، از هر چهار نفر یک نفر اجاره را به تأخیر می پردازد در حالی که در ماین و کنتاکی، شش درصد از مستاجران هزینه مسکن را پرداخت نمی کنند.

برخی از مستاجران جزئیات وضعیت اسفبار خود را به اشتراک گذاشتند. هدر جوردن اندکی قبل از شیوع ویروس کرونا شغل خود را از دست داد و اکنون بیش از 1.4 هزار دلار بدهی اجاره دارد. او نه سال با شوهر، دو فرزند و دو نوه اش در خانه ای در سنت لوئیس، میسوری زندگی کرد. با این حال اکنون می توانند بی خانمان شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала