واکسن اسپوتنیک وی بهترین عملکرد در جهان را دارد

© Photo / Iss di San Marino / Andrea Costaواکسن اسپوتنیک وی بهترین عملکرد در جهان را دارد
واکسن اسپوتنیک وی بهترین عملکرد در جهان را دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2021
اشتراک
رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، گفت که واکسن روسی "اسپوتنیک وی" به دلیل اثربخشی و ایمنی دارو در سراسر جهان تقاضای زیادی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، کریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، اظهار داشت: میزان بالای واکسن نه تنها با تجربه روسیه، بلکه با داده های کشورهای دیگر نیز تأیید می شود.

Photo production of the Russian Sputnik V vaccine - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
روسیه چهارمین واکسن خود "اسپوتنیک لایت" را مورد عرضه قرار داد

در همین حال، ۹۶۹۴ مورد جدید ویروس کرونا در روسیه کشف شد که ۳۷۱۹ مورد آن در مسکو ثبت شد.

سرگئی سابیانین شهردار شهر مسکو، گفت که افزایش تعداد موارد کشف شده کووید-۱۹ با تعطیلات طولانی مدت همراه است، در طی آن بسیاری از ساکنان شهر از مراجعه به موسسات پزشکی و همچنین عوامل فصلی خودداری می کنند.

کریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، روی آنتن شبکه تلویزیونی روسیه ۱ گفت: داروی روسی "اسپوتنیک وی" در سراسر جهان تقاضای زیادی دارد.

دیمیتریف گفت: ما تقاضای واکسن روسی را کاملاً عجولانه در سراسر جهان می بینیم و این به این دلیل است که بهترین نتایج را از نظر کارایی و ایمنی نشان می دهد.

وی تأکید کرد: اثربخشی اسپوتنیک V نه تنها با داده های روسیه، بلکه با اطلاعات مکزیک، آرژانتین، مجارستان و بسیاری از کشورهای دیگر نیز تأیید می شود.

خاطر نشان باید شد، که روسیه اولین بار در جهان بود که واکسن ویروس کرونا را در آگوست سال ۲۰۲۰ ثبت کرد.

طبق نتایج تجزیه و تحلیل، اثر اسپوتنیک V در دوره ۵ دسامبر ۲۰۲۰ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۱ در میان روس های واکسینه شده با هر دو مولفه واکسن ۹۷.۶٪ بود. تاکنون این واکسن در بیش از ۶۵ کشور با مجموع بیش از ۳ میلیارد نفر ثبت شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала