مرگ یک شهروند هندی بر اثر ابتلا به بیماری قارچ زرد

© REUTERS / Amit Daveمرگ یک شهروند هندی بر اثر ابتلا به بیماری قارچ زرد
مرگ یک شهروند هندی بر اثر ابتلا به بیماری قارچ زرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2021
اشتراک
یک شهروند هندی در پی ابتلا به بیماری قارچ زرد جان خود را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، یک بیمار آلوده به ویروس کرونا که سه بیماری قارچی "قارچ سیاه" ، "قارچ سفید" و برای اولین بار " قارچ زرد" در وی تشخیص داده شده بود، در بیمارستانی در شهر غازی آباد، حومه دهلی نو درگذشت. همانطور که خبرگزاری PTI روز یکشنبه با استناد به پزشکان گزارش داد، مورد دوم بیماری " قارچ زرد" قبلاً در این بیمارستان ثبت شده است.

به گفته وی، كونوار سینگ 59 ساله تحت معالجه عفونت ویروس كرونا بود كه سه بیماری قارچی در او تشخیص داده شد. پیش از این، طبق گفته پزشکان، "قارچ زرد" فقط در خزندگان ثبت شده بود.

متخصص گوش و حلق و بینی از بیمارستان هارش، دکتر تیاگی در این زمینه گفت: "كونوار سینگ تحت معالجه بود، اما به علت توكسمی درگذشت. <...> در طی آندوسکوپی 24 مه، قارچ زرد، علاوه بر" قارچ سفید "و" قارچ سیاه "، در او پیدا شد."

دکتر افزود بیمار دیگری مبتلا به "قارچ زرد" در بیمارستان تحت درمان است. تیاگی گفت: "این قارچ در راجش كومار، ساكن مرادناگر، در نزدیكی مغز پیدا شد. نیمی از فک او برداشته شد." وی خاطرنشان کرد: میزان عفونت با عفونت قارچی در این بیمار کمتر از كونوار سینگ است. کومار در حال حاضر داروهای ضد قارچ مصرف می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала