چین: تصمیم آمریکا در انتشار گزارش درباره منشا کرونا یک بازی سیاسی است

© AP Photo / Arek Ratajچین: تصمیم آمریکا در انتشار گزارش درباره منشا کرونا یک بازی سیاسی است
چین: تصمیم آمریکا در انتشار گزارش درباره منشا کرونا یک بازی سیاسی است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2021
اشتراک
جائو لیجیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت که تصمیم آمریکا برای انتشار گزارشی در خصوص منشا کووید-19 را بازی سیاسی و تلاشی برای انداختن تقصیر به گردن دیگران است.

به گزارش اسپوتنیک، جائو لیجیان، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت که تصمیم آمریکا برای انتشار گزارشی در خصوص منشا کووید-19 را بازی سیاسی و تلاشی برای انداختن تقصیر به گردن دیگران است.

واکنش چین به انتقادات آمریکا از کار سازمان جهانی بهداشت در ووهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.02.2021
واکنش چین به انتقادات آمریکا از کار سازمان جهانی بهداشت در ووهان

جائو لیجیان گفت: "منشا ویریس یک مساله پیچیده علمی است. اینبتر آمریکا در تلاش است تا سرویس های اطلاعاتی نتایج علمی اتخاذ کنند. این تنها گویای ان است که ایالات متحده آمریکا علاقه ای به واقعیت ندارد و به دنبای بررسی و تحقیقات علمی نیستند. این تنها یک بازی سیاسی و تلاشی برای انداختن تقصیر به گردن دیگران و برداشتن مسئولیت از شانه خود است."
پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفته بود که اگر چیزی روشن نشود كه وی از آن بی اطلاع باشد، گزارش كاملی درباره منشا ویروس کرونا را منتشر خواهد كرد.

در اواخر ماه مارس سازمان بهداشت جهانی گزارشی را از نتایج سفر کارشناسان خود به ووهان چین برای مطالعه منشا ویروس کرونا منتشر کرد. در این گزارش گفته می شود همه گیری کرونا به احتمال زیاد نتیجه نشت آزمایشگاهی نبوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала