نظامیان اسرائیل، 15 فلسطینی را دستگیر کردند

© AFP 2023 / Ahmad Gharabliنظامیان اسرائیل، 15 فلسطینی را دستگیر کردند
نظامیان اسرائیل، 15 فلسطینی را دستگیر کردند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
اشتراک
سلسله اقدامات اسرائیلی ها علیه فلسطینیان در اورشلیم همچنان ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه الاقصی، به دنبال یورش اسرائیلی ها درگیری شدیدی میان نظامیان اسرائیلی و شهروندان فلسطینی حاضر در مسجدالاقصی درگرفت. رسانه‌های عرب زبان همچنین اعلام کردند که شهرک‌نشینان نیز با چراغ سبز نظامیان اسرائیل وارد مسجدالاقصی شدند.

در همین حال، فلسطین الیوم اعلام کرد که در جریان یورش اسرائیلی ها به مسجدالاقصی شماری از شهروندان فلسطینی بازداشت شدند. همزمان، نظامیان اسرائیل به نقاط مختلف کرانه باختری نیز یورش برده و 15 فلسطینی را بدون تفهیم اتهام دستگیر کردند.

این تحولات درحالی است که رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی امروز تلفنی گفتگو کردند. جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که دو طرف در این گفتگوی تلفنی، پیروزی ملت و مقاومت قهرمان فلسطین بر دشمن اسرائیل در جنگ غزه را به یکدیگر تبریک گفتند.

هنیه و النخاله ضمن اشاره به وحدت گروه‌های فلسطینی در میدان نبرد و فعالیت‌های سیاسی، به بررسی سیر تحولات در قدس، مسجد الاقصی، منطقه شیخ جراح و دیگر مناطق پرداختند. دو طرف تاکید کردند که نبرد شمشیر قدس پیروزی بزرگی برای مقاومت و ملت فلسطین، امت اسلامی و عربی و تمامی آزادگان جهان بود و اوضاع پس از این نبرد با قبل از آن کاملاً متفاوت خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала